سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در پی حماسه‌آفرینی مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با صدور پیامی حضور پرشور و حماسی مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و ضمن تبریک به رئیس‌جمهور منتخب، گفت: انتظار داریم راه شهید رئیسی و روش مدیریتی کارا و اثرگذار او تداوم یافته و مردم نتایج انتخاب خود را در عرصه زندگی خود شاهد باشند.

متن کامل پیام او به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

خداوند تبارک و تعالی را بسی شاکر و سپاسگزاریم که جمعه ۱۵ تیرماه هم، عرصه‌ای دیگر از آزمون‌های الهی بر ملت ایران رقم خورد تا پس از فقدان مصیبت سنگین شهید رئیسی عزیز، به صحنه بیایند و خلأ ریاست‌جمهوری در کشور به سرعت ترمیم شود و انتخاباتی امن و آزاد و انتخاباتی از صفر تا صد شفاف، در مرئی و منظر جهانیان گذاشته شود.

به حق باید به همه برگزارکنندگان انتخابات تبریک و خداقوت گفت از مجریان و نظّار و عوامل امنیتی و انتظامی و به‌ویژه رسانه ملی که مهم‌ترین نقش را ایفا کرد و تبریک ویژه به ملت و مردم ایران که مخصوصاً در نیمه تیرماه با شور ویژه‌ای پای صندوق‌های رأی آمدند و رئیس‌جمهور موردنظر خود را برگزیدند به همه مردم عزیز و به هم استانی‌های بسیار عزیزم و به فعالین ستاد‌های انتخاباتی و به رئیس‌جمهور منتخب تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید


ان‌شاءالله راه شهید رئیسی عزیز و روش مدیریتی کارا و اثرگذار او تداوم یافته و مردم نتایج انتخاب خود را در عرصه زندگی خود شاهد باشند.

توفیق همگان را در وحدت‌بخشی و تبدیل رقابت‌ها به رقابت‌ها و تقویت امید و نشاط در جامعه از خداوند متعال مسئلت دارم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.