سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخذ مجوز جذب نیرو‌های شرکتی جهت به کارگیری در واحد توزیع

مدیرکل پست فارس با قدردانی از کارکنان تلاشگر شبکه پستی در استان، گزارشی از عملکرد سه ماهه اول این اداره کل ارائه داد.

روح اله عباسی به جذب نیرو‌های دانه شمار و اخذ مجوز‌های لازم جهت جذب نیرو‌های شرکتی جهت به کارگیری در واحد توزیع در راستای ارائه کیفیت مطلوب به هم استانی‌ها اشاره کرد.

او تصریح کرد: با تفکیک شهر صدرا از شیراز و واگذاری امور مربوط به تجزیه و مبادلات، توزیع و قبول مرسولات پستی این شهر نوپا به مدیر دفتر پست صدرا، منجر افزایش انسجام در بین کارکنان این بخش مهم از جغرافیای استان فارس در نزدیکی شیراز شد.

عباسی به بهسازی ساختمان‌های نواحی پستی ۷۱۳، ۷۱۴ و دفتر پستی رحمت شیراز و همچنین تعمیر و راه اندازی چند دستگاه کامیون سنگین اسن اداره کل اشاره کرد و گفت: در برنامه‌های آینده پس از اتمام قرارداد مستاجر فروشگاه در پست مرکزی، برنامه توسعه تجزیه و مبادلات استان را در دست اقدام خواهیم داشت.

مدیرکل پست استان فارس با اشاره به بهسازی انجام شده در ناحیه پستی ۷۱۳ نیز از برنامه ریزی‌های انجام شده جهت واگذاری قسمتی از فضای این اداره کل جهت ایجاد بازارچه‌های مجازی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های استارتاپی فعال در حوزه تجارت الکترونیک خبر داد و عنوان کرد: قطعاً تجمیع فعالیت‌های مرتبط با این حوزه باعث شتاب دهی به کسب و کار‌های الکترونیکی و افزایش ترافیک در این اداره کل خواهد شد.

عباسی در ادامه، گزارشی از عملکرد سه ماهه این اداره کل در سرویس‌های چاپ و توزیع شناسنامه درب منزل با تعداد حدود ۶۶ هزار ترافیک، احراز نشانی پستی حدود ۱۰۸ هزار ترافیک، در سرویس تجارت الکترونیک ترافیک مرسولات صادره از استان حدود ۹۰ هزار و مرسولات وارده به استان بیش از ۲۲۷ هزار مرسوله، استعلام و صدور گواهی کد پستی ۷۹ هزار ترافیک سرویس درخواست کد پستی جدید را حدود ۱۲ هزار و پانصد ترافیک اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.