سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری تیم تروریستی ۸ نفره شب قبل از انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان گفت: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی ۸ نفره توسط نیرو‌های امنیتی استان دستگیر شدند.

 رضا شریفی رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاش نیروهای امنیتی گفت : شب قبل از انتخابات یک تیم تروریستی هشت نفره در سیستان و بلوچستان دستگیر شد و  از این افراد مقادیری سلاح و مواد منفجره کشف شد.

شریفی افزود: اعضای تیم تروریستی دستگیر شده وابسته به بیرون مرز و آماده انفجار در نقاط مختلف استان  بودند که با هوشیاری نیروهای امنیتی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.

وی گفت: به همت نیروهای امنیتی و انتظامی دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان در امنیت کامل انجام شد .

وی بااشاره به برگزاری باشکوه انتخابات  در استان افزود:  در این مرحله ۹۷۰ هزار و ۱۱ برگ تعرفه در سیستان و بلوچستان مصرف شد و قریب به ۵۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان سیستان و بلوچستان افزود: در استان ۹۶۹ هزار و ۱۶۴ نفر از مجموع یک میلیون و ۹۱۹ هزار نفر واجد شرایط در دور انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که از این تعداد ۶۵۴ هزار و ۶۳۹ نفر معادل ۶۷.۶ درصد به مسعود پزشکیان و ۲۹۹ هزار و ۶۵۱ نفر معادل ۳۲.۴ درصد به سعید جلیلی رأی دادند.

وی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم، سران طوایف، علما و نخبگان همه و همه در این انتخابات کمک کردند و به معنای واقعی مردم و نظام برنده این انتخابات بودند. ما در روند انتخابات استان حتی یک مورد شکایت نداشتیم و در این راستا از مجموعه عوامل اجرایی و ستاد دو نامزد و مردم استان کمال تشکر را داریم.

شریفی تصریح کرد: مردم با این حضور به معاندین و دشمنان پیام دادند که با لبیک به ندای رهبری با تمام توان پای کار نظام و انقلاب هستند و ما به معنای واقعی قدردان این مردم هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: شب قبل از انتخابات تیم تروریستی هشت نفره توسط نیرو‌های امنیتی استان دستگیر شدند و ما قدردان نیرو‌های امنیتی استان در تامین امنیت انتخابات هستیم.

وی گفت: امروز به همت دولت مردمی نقشه راه توسعه در استان آماده است و باید حواسمان باشد اجازه ندهیم هیچ دوگانه‌ای استان را از مسیر پیشرفت و آبادانی خارج کند.

برچسب ها: انتخابات ، تروریستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
علی
۲۲:۱۹ ۱۷ تير ۱۴۰۳
الکی....
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
اینها مزدوران صهیونیسم هستند و برای ما بدتر از صهیونیسم ، چون صهیونیست ها نه امکان ورود به کشور عزیز ما را دارند نه جرأتش را و اینها این خیانت بزرگ به کشورمان را برای صهیونیست ها انجام می دهند ولذا باید به مراتب بدتر از صهیونیست ها با آنها برخورد شود.
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۶ تير ۱۴۰۳
دوباره خالی بندی شروع شد؟!
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۶ تير ۱۴۰۳
مردم عزیز سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی مردمی بسیار نجیب و صبور هستند که باید با توجه بیشتر مشکلاتشان بر طرف و فاصله شرایط رفاهی آنها با سایر نقاط کشور به حداقل ممکن برسد.
محمودزاده
۲۱:۲۰ ۱۶ تير ۱۴۰۳
اینان که خود را جیش عدل می دانند و وابسته به کشورهای عربی اند به خاطر دادن روحیه به نتانیاهو اند که ما پشت شما را خالی نمی گذاریم هر چند که در خاورمیانه شما پروژه پاک سازی مردم غزه را انجام دهید ولی ما همواره یار و یاور شما هستیم حتی عربیت خود را هم زیر پا می گذاریم
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۶ تير ۱۴۰۳
تروریست های حرامزاده شیطان صفت همه اینا رو باید اعدام کرد
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۶ تير ۱۴۰۳
دستگیری اشتباه محض هست باید حین دستگیری همشون رو میکشتید . چرا اینقدر مماشات
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۶ تير ۱۴۰۳
دست مریزاد احسنت
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
اشتباه کردین