سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۴ میلیون تُن کالا در استان اصفهان جابه‌جا شد

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۴ میلیون و ۴۰۲ هزار تُن کالا از ابتدای سال تاکنون از این استان جابه‌جا شده است.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به افزایش ۵.۴ درصد جابه‌جایی کالا در استان اصفهان نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در این مدت  ۱۴ میلیون و ۴۰۲ هزار تُن کالا از استان به مقاصد مختلف منتقل شده در حالی که در سه ماهه ابتدایی سال گذشته این رقم ۱۳ میلیون و ۶۵۸ هزار تُن بوده است.

محسن مقدسی عمده کالا‌های جابه‌جا شده را کالای فلزی، ترکیبات نفتی و شیمیایی، ساختمانی، سیمان، معدنی، مواد غذایی، محصولات کشاورزی، پوشاک و منسوجات برشمرد.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان با اشاره به اینکه در مدت یاد شده بیش از ۸۵۷ هزار و ۹۹ بارنامه نیز در استان صادر شده است، افزود در مدت مشابه سال ۱۴۰۲، ۸۱۴ هزار و ۶۴۳ بارنامه در استان صادر شده بود که امسال بیش از ۵.۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

اوگفت: سه میلیون و ۶۳ هزار تُن کالا در شهرستان اصفهان،۲ میلیون و ۸۷۵ هزار تُن در مبارکه، ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تُن در شاهین شهر و میمه، یک میلیون و ۳۶ هزار تُن در برُخوار، ۶۴۳ هزار تُن در خمینی شهر، ۶۰۹ هزار تُن در فلاورجان، ۵۹۸ هزار تُن در نایین و بیش از ۵۷۸ هزار تُن در کاشان جابه‌جا شده است.

مقدسی با اشاره به اینکه ۶۲۷ شرکت حمل و نقل کالا در استان اصفهان در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند، افزود: هفت پایانه با ۳۶ هزار و ۴۵۸ ناوگان کالا در استان فعالیت می‌کنند.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: همچنین ۴۹ هزار و ۳۳۷ راننده در حوزه حمل و نقل کالای استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.