سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکان‌های پیشنهادی «آرامستان‌های جدید تهران» اعلام شد

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران آدرس مکان‌های «آرامستان‌های جدید تهران» را که توسط شهرداری تهران به شورا پیشنهاد شده است، اعلام کرد.

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره مکان‌یابی و احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت اظهار کرد: موضوع مطالعات مربوط به جانمایی آرامستان جدید در شهر تهران به دلیل اهمیتی که دارد باید مورد توجه قرار بگیرد و در این مسئله باید به ابعاد مختلف آن توجه شود.

وی تصریح کرد: در بحث آرامستان‌های جدید با تاکید شورای شهر تهران، مطالعات لازم در حوزه ترافیکی، حمل و نقلی، محیط زیستی و دسترسی و موضوعات اجتماعی مورد توجه شهرداری تهران قرار گرفته است و در این قالب پیشنهاداتی از شهرداری تهران تهیه و آماده شده است.

پیرهادی در پاسخ به این پرسش که کدامیک از مکان یا مکان‌های پایتخت به عنوان پیشنهاد برای احداث آرامستان‌های جدید تهران مدنظر شهرداری تهران است، گفت: زمین "گود آبعلی" در مجاورت منطقه ۴ به مساحت ۳۵۰ هکتار همچنین "زمینی در ابتدای جاده ساوه" به مساحت ۲۰۰ هکتار، زمینی در محدوده ورد‌آورد با مساحتی ۳۰۰ هکتار در منطقه ۲۲، زمینی در خاوران سه راه سیمان در منطقه ۱۵ با مساحت ۲۰۰ هکتار و همچنین زمینی در بی‌بی مریم با ۳۰۰ هکتار از جمله مکان‌هایی هستند که به عنوان پیشنهاد برای احداث آرامستان‌های جدید مدنظر قرار دارند.

وی گفت: از مهمترین نقاطی که در خصوص آرامستان‌ها مطرح است زمین‌های اشاره شده است ضمن اینکه در بحث آرامستان‌ها باید توجه ویژه‌ای را به وسعت زمین داشته باشیم.

پیرهادی در پایان تصریح کرد‌: قطعا شورای شهر تهران موارد را بررسی و تلاش خواهد کرد که سال آینده زمینی را آماده کند.

منبع: تسنیم

برچسب ها: آرامستان ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.