سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پیدا کردن در ورودی تئاتر شهر کمی آزار دهنده است

بابک پرهام منتقد تئاتر گفت: به دلیل ایجاد حریم تئاترشهر، پیدا کردن در ورودی این مجموعه ممکن است کمی آزار دهنده باشد اما هر تغییری خوبی‌ها و بدی‌هایی دارد.

بابک پرهام نویسنده و منتقد تئاتری درباره حریم تئاتر شهر و واکنش مخاطبان تئاتری مجموعه تئاتر شهر بیان کرد: طبیعتا افرادی که برای بار اول وارد فضای ساخت و ساز و حریم مجموعه تئاتر‌شهر می‌شوند، نمی‌دانند که تئاترشهر تنها یک ورودی دارد؛ اما آن چیزی که اتفاق افتاده است، یعنی حصار کشی مجموعه تئاترشهر و حریم موقت این مجموعه این است که چننین اقدام موثری کمک می‌کند تا دستفروشان و افرادی که خیلی اهل فضای فرهنگ و تئاتری نیستند، شاید از یک فرهنگ دیگری آمده‌اند و ممکن است ایجاد مزاحمت کنند یا دعواهایی رخ دهد که قبلا هم بوده  است جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: به یاد دارم در حریم مجموعه تئاترشهر سر یکی از تمرین‌های تئاتری با چاقوکشی مواجه شدیم، آمبولانس آمد و چنین حصار کشی واقعا برای حریم مجموعه تئاتر شهر مناسب است و لغت انتخابی حریم، لغت درستی است.

پرهام افرود:اما باید بگویم که در تنها ورودی مجموعه تئاترشهر راهروی باریکی داریم که میان تئاترشهر و کارها حصارکشی شده است که کار را کمی برای علاقه‌مندان و تماشاگران جدید تئاتر و این مجموعه سخت می‌کند. پیدا کردن در ورودی ممکن است کمی آزار دهنده باشد اما هر تغییری خوبی‌ها و بدی‌هایی دارد. از این رو شخصا امیدوار هستم سازه اصلی حریم مجموعه تئاترشهر که شکل گرفت، یک فضای امن برای مخاطبین تئاتر و هنرمندان ایجاد کند.

خبرنگار: زهرا بالاور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.