سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم گیلان در انتظار عمل پس از وفای به عهد

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم‌پای صندوق های رای به پایان رسید ، از امروز مردم در انتظار وعده های هستند که رئیس جمهور منتخب داده بود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم با حضور پر شور مردم پای صندوق های رای به پایان رسید.‌
با اکثریت آرا کاندیدا انتخاب و به عنوان ریاست جمهور منتخب مردم شمرده شد.

ملت ایران مثل همیشه به عهد خود وفا کردند و پای صندوق های رای حاضر شدند و حماسه دیگر آفریدند ، حال منتظر قول های که نامزد مورد نظر برای جلب رضایت مردم داده باید از امروز ۱۶ تیر به عهد خود وفا کند. 

در میان مردم رفتیم و مطالباتشان را از رئیس جمهور جدید جویا شدیم.‌

همه به عشق رهبر و وطن آمدیم

علی نظری یکی از شهروندان رشتی با بیان اینکه توجه به مطالبات مردمی از اهم درخواست های ما از رئیس جمهور است، گفت: از دغدغه های عموم مردم امور اقتصادی است، امیدواریم که رییس جمهور جدید به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشارکت مردم پای صندوق های رای نسبت به دور اول بالا بود، افزود: امیدواریم که رییس جمهور جدید به این رای های اعتمادی که سوی مردم جلب کرد نگاه ویژه داشته و وعده هایش را عملی کند. 

نظری گفت: ازدواج و مسکن دو مقوله مهم در کشور است با نگاه ویژه دغدغه های این دو بخش شناسایی و برطرف شود. 

این شهروند رشتی با تاکید براینکه بی توجهی به دغدغه های مردم، بی اعتمادی به مسئولان را فراهم می کند، افزود: همه مردم به عشق رهبری ، وطن آمدند پای صندوق های رای امروز نوبت مسئولان است که به مطالبات به حق مردم توجه کنند.‌


پیروز قطعی انتخابات مردم ایران هستند

زهرا امینی افزود: ما خانوادگی در انتخابات شرکت کردیم و پای این نظام تا آخرین قطره خون خواهیم ایستاد. 

امینی با بیان اینکه پیروز قطعی انتخابات مردم ایران هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم رئیس جمهور جدید با برنامه های نوین مشکلات جامعه را شناسایی و یکی پس از دیگری را حل کند. 

این شهروند رشتی اذعان داشت: بی توجهی به خواسته های مردم مشارکت ها را در دوره های بعد انتخابات پایین خواهد آورد.‌


امینی با اشاره به اینکه دغدغه های عامه مردم شنیده و عملی شود اظهار کرد: انتظار می رود کاندیدی که منتخب شد دردهای جامعه را شناسایی و برطرف کند و همانگونه که ما پای عهد و پیمان ما موندیم و پای صندوق رای آمده ایم انتظار می رود رییس جمهور جدید نیز به حرف های که زده جامع عمل بپوشاند.

گزارش از سمیه بشارتی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.