سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب اسلامی ایران زمین با صدور بیانیه تبریک؛

پزشکیان توان خود را بر تامین منافع ملی به کار گیرد

حزب اسلامی ایران زمین اعلام کرد: از رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود که قدرت قانونی خود را برای تامین منافع ملی به کار گیرد.

حزب اسلامی ایران زمین به مناسبت پیروزی ملت بزرگ ایران و رئیس جمهور منتخب در دومین مرحله از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک، نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سپاس خالصانه و بی‌پیرایه به پیشگاه ملت بزرگ ایران بخاطر مشارکت پر شور و دشمن شکن در دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی و نقش آفرینی در سرنوشت جامعه و نظام سیاسی کشور، بدینوسیله موفقیت آقای دکترمسعود پزشکیان نامزد مورد حمایت این حزب در این مرحله از انتخابات را به حضور گرامی رهبر معظم انقلاب، شخص رئیس جمهور منتخب، و مردم شریف ایران تبریک عرض می‌کند و به همین مناسبت نکات زیر مورد توجه و تاکید است:

حزب اسلامی ایران زمین همه نامزدهای محترم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بویژه دو نامزد راه‌یافته به مرحله دوم را در دایره جبهه انقلاب می‌شناسد و تقسیم بندی‌های رایج در این ارتباط را که «جبهه انقلاب» را مصادره به مطلوب می‌کنند ناپسند و خطایی راهبردی می‌داند.

از رئیس جمهور منتخب انتظار دارد بر مبنای «سیاست‌های کلی تبیینی» از سوی رهبری معظم و نظام، تمامی «قدرت قانونی» خود را برای «تأمین منافع ملی» با رویکرد «عقلانیت و تدبیر» و تاکید و رعایت «حرفه‌ای گرایی و شایسته مداری» به کار بندد و در شناخت و معرفی وزرای کاردان، کارآمد، با نشاط کاری، و معتقد به مبانی انقلاب به مجلس شورای اسلامی که توان استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور در راستای حل مشکلات مردم و اعتلای نظام را داشته باشد، از هیچ کوششی فروگذار ننماید.

حزب اسلامی ایران زمین آمادگی کامل خود را برای هرگونه کمک به دولت منتخب اعلام می‌کند و در طول دوره ریاست جمهوری مطالبه تحقق دیدگاه‌ها، وعده‌ها و برنامه‌های اعلامی از سوی رئیس جمهور منتخب در دوران تبلیغات و نیز وظایف قانونی قوه مجریه را تکلیف تشکیلاتی خود دانسته و دنبال خواهد کرد.

در پایان از حضور سایر نامزدهای محترم و تلاش‌های ستادهای تبلیغات انتخابات نامزدها، صدا و سیما، وزارت کشور، نیروهای انتظامی و امنیتی و سایر دست‌اندرکاران محترم در برگزاری این انتخابات تشکر می‌کند.

بنده ناچیز خدا سیدابوالقاسم رئوفیان

دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین ۱۴۰۳/۰۴/۱۶

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۷ تير ۱۴۰۳
حزب عدالت علی بهتر بود
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۶ تير ۱۴۰۳
شرکت مخابرات هر ماه از فیش حقوق همه بازنشستگان مخابرات مبلغ ۵ هزار تومان بابت وام تعاون کسر می کند.
و این در حالی است که شرکت مخابرات استان تهران از سال ۱۳۹۹ تاکنون وام تعاون را به برخی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است چرا؟
و هیچ کسی هم از سال ۱۳۹۹تاکنون پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۶ تير ۱۴۰۳
مجید سلطانی مدید عامل شرکت مخابرات ایران را برکنار کنید و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم رسما باید به خاطر مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از سال ۱۴۰۰ تاکنون عذرخواهی کنند.