سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار از مشارکت پرشور مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور بیانیه‌ای مشترک از مردم شریف استان به پاس حضور پرشور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کردند.

 آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی در این بیانیه مشترک  ارسال شده، اعلام کردند: پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ به عنوان روز شکوه و حماسه ایرانیان بر صفحه تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد بود. مردم مومن، ولایت‌مدار و شهید پرور استان سیستان و بلوچستان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای و بالاتر از میانگین کشوری، برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ پرافتخار این منطقه انقلابی رقم زدند.

حضور پرشوری که نشانگر وجود یک رقابت واقعی، سالم و امنیت انتخاباتی بود.

در این بیانیه مشترک آمده است: مشارکت پررنگ مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با وجود همه هجمه‌های دشمنان، تبلیغات وسیع و شیطنت‌های داخلی و خارجی، به مستکبران جهان ثابت کرد که ملت غیور ایران در هر شرایطی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف دشمنان همیشه با حضور انقلابی و شکوهمند مردم در صحنه‌های مختلف با شکست مواجه می‌شود.

اینجانبان مراتب امتنان و سپاسگزاری خود را از هدایت‌ها و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات معظم له در باب انتخابات و در ادامه از حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف و فهیم استان سیستان و بلوچستان، علما، ریش سفیدان، معتمدان، سران طوایف و نخبگان فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در پای صندوق‌های اخذ رأی و تحقق این اتفاق شکوهمند اعلام می‌داریم.

همچنین از تمام دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات، اعم از مسوولان ستاد انتخابات استان، هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی، اعضای شورای تأمین و نیرو‌های زحمتکش امنیتی و انتظامی، عوامل مستقر در شعب اخذ رأی و اصحاب رسانه که با تلاش شبانه‌روزی خود در این مدت، زمینه برگزاری انتخابات سالم در استان را فراهم کردند، قدردانی کرده و با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همگان، برای رییس جمهور منتخب مردم، از درگاه خداوند متعال توفیق خدمتگزاری مسئلت می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.