سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی امام جمعه همدان از مشارکت در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از حضور پرشور و مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تجلیل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی پس از اعلام نتایج و میزان مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: امروز روز پیروزی مردم ماست، تلاش شد انتخابات کشورمان تحریم شود، دشمنان به دنبال دعوت و خواهش، برای کاهش مشارکت بودند، در دور اول نزدیک به ۴۰ درصد و دور دوم نزدیک۵۰ درصد مشارکت مردمی را با وجود این تبلیغات بیگانگانان داشتیم، تبریک به مردم که پیروز واقعی این انتخابات هستند.

او به همه دست‌اندرکاران کاران انتخابات و هواداران دو نامزد هم برای تلاش برای مشارکت و نشاط اجتماعی قدردانی و گفت: حالا فصل رقابت و مناظره انتخاباتی تمام شد، امروز ملت واحد و فصل برادری و برابری برای رفع مشکلات مردم است.

امام جمعه همدان گفت: مردم با همه سختی‌ها و مشکلات آمدند حالا مسولان در کنار هم بدون مرزبندی باید به دنبال اتحاد و رفع مشکلات باشند.

به گفته وی رئیس جمهور باید نگاه جامع داشته باشد و بتواند از همه متخصصان و کارآمدان استفاده کند.

حجت اسلام والمسلمین شعبانی موثقی از حضور حماسی مردم استان و از رسانه برای پوشش خبری و فضای مجازی و صدا وسیما در انعکاس به موقع و ایجاد حس مشارکت و حضور حداکثری هم قدردانی کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.