سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی استاندار گیلان از حضور پر شور مردم پای صندوق های رای

استاندار گیلان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم استان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: افزایش مشارکت گیلانیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری لبیک به ندای رهبری بود.

اسدالله عباسی گفت: مردم سرافراز، همیشه پیروز، ولایت مدار و موقعیت شناس گیلان همگام با سایر هموطنان در دور دوم انتخابات همچون هفته گذشته پرشورتر و با افزایش مشارکت حضور یافتند که این حضور شایسته تقدیر فراوان است.

وی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات به لطف خداوند، دعوت رهبر معظم انقلاب و قدرشناسی از خدمات شهید جمهور با لبیک میلیونی مردم در سراسر کشور همراه بود، چنانچه در دور نخست با مشارکت ۴۰ درصد و در دور دوم با دعوت رهبرانقلاب به بالای ۵۰ درصد رسید و این مشارکت در گیلان با رشد حدود ۱۲ درصدی به ۴۴ درصد افزایش یافت و بار دیگر دشمن تا دندان مسلح به انواع امپراطوری رسانه‌ای، رسانه سیاه و ناامیدسازی را شکست داد.

وی در این پیام تصریح کرد: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی تا پاسی از شب ادامه داشت که صف‌های طولانی و حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های اخذ رای نقشی دیگر بر تارک تاریخ نگاشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه هر ۲ دور برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان در سلامت و امنیت کامل برگزار شد افزود: در مدت زمان کوتاه برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری بعد از شهادت آیت الله رئیسی، همه زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات سالم مهیا شد و مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات ایجاد نشد.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: بار دیگر یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان شهیدش را گرامی می داریم و خداوند را شاکریم که خدمتگزار ملت شریف ایران بودیم.

وی همچنین از آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از تمامی دست اندرکاران برگزاری دور نخست و دوم انتخابات اعم از اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها، ستاد انتخابات، نیروهای اجرایی، معاونان، مدیران کل ستادی، کارکنان استانداری، هیات های نظارت، بازرسی، انتظامی، امنیتی، قضایی، بسیج، سپاه، پلیس راه و راهور و سربازان گمنام امام زمان (عج) گیلان قدردانی کرد.

عباسی از خانواده شهدا و ایثارگران، اصحاب رسانه، خبرنگاران خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات، صدا و سیما و روابط عمومی های فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی، مدیرکل و معاونان دادگستری، کارکنان و روسای دادگستری شهرستان ها، دادستان مرکز استان و دادستان های شهرستان ها و مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها قدردانی کرد.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای (جمعه) همزمان با سراسر کشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کار اخذ آرای مردم را انجام داد.

برچسب ها: انتخابات ، قدر دانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.