سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور اسناد مالکیت ۹۰ درصد شهرک‌های صنعتی کشور

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اسناد مالکیت وثیقه‌ی مناسب برای دریافت تسهیلات و کمک به رونق شهرک‌های صنعتی است.

حسن بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست با فعالان اقتصادی و رییس کل دادگستری گیلان، با تاکید بر لزوم صدور اسناد مالکیت شهرک‌های صنعتی، گفت: امسال فرآیند ثبت مالکیت برای تمامی شهرک‌های صنعتی کشور اجرا شده و برای ۹۰ درصد این شهرک‌ها سند مالکیت صادر شد. 

حسن بابایی افزود: این اسناد وثیقه‌ی مناسبی برای دریافت تسهیلات و کمک به رونق شهرک‌های صنعتی است.

وی با بیان اینکه برای ۵۲۴ قطعه در شهرک صنعتی سفیدرود رشت و ۵۰ هکتار در شهرک صنعتی لنگرود مراحل صدور سند در دست اقدام است، اضافه کرد: برای حل مشکل تعاونی مسکن کارکنان استانداری و جهاد کشاورزی هم که از معضلات بزرگ گیلان است ۷۵۰ سند مالکیت صادر شده که تعدادی از این اسناد به نمایندگان این شرکت‌ها اعطا می‌شود.

رییس کل دادگستری گیلان با قدردانی از مسئولان قضایی استان برای حمایت از سرمایه گذاران و احیای شرکت‌های تعطیل شده در سال‌های گذشته، گفت: کارخانه پوشش یکی از واحد‌های تولیدی راکد در استان بود که به همت دستگاه قضایی راه اندازی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رفع موانع تولید را یکی از برنامه‌های دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: تاکنون ۲۶ واحد تولیدی تعطیل شده با حمایت دستگاه قضایی و همچنین کمک دولت و دستگاه‌های متولی، احیا و از بیکاری تعدادی زیای از نیرو‌های فعال استان جلوگیری شد.

وی گفت: همه باید برای شکوفایی و تقویت اقتصاد و ناامیدی دشمن متحد شده و بستر مناسبی برای سرمایه گذاری و اشتغال جوانان ایجاد کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.