سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی حضور پرشور ایرانیان مقیم ژاپن در انتخابات رای گیری دو ساعت تمدید شد

سفیر ایران در توکیو با اشاره به حضور پرشور هموطنان ایرانی در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری در ژاپن از تمدید دو ساعته زمان اخذ رای خبر داد.

پیمان سعادت سفیر ایران در توکیو ظهر امروز (جمعه) ۱۵ تیرماه در گفت‌وگوی بر خط با ستاد انتخابات خارج از کشور درباره اخذ آرای ایرانیان مقیم ژاپن گفت: رای گیری در ژاپن از ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت محلی آغاز و دو ساعت هم تمدید شده است.

وی افزود: شاهد حضور پرشور هموطنان ایرانی در محل سفارت بودیم و نسبت به دفعه قبل شاهد حضور بیشتری هستیم. ان‌شاءالله نتیجه انتخابات به سربلندی ایران عزیز و وطن اسلامی بینجامد و پیرو منویات مقام معظم رهبری مشارکت بالای هموطنان ایرانی در توکیو را فراهم کنیم.

سفیر ایران همچنین گفت که از حمایت خوب پلیس در ژاپن برخوردار هستیم و افزود: در دو هفته اخیر سه ملاقات دو ساعته با پلیس داشتیم و مانور هم برگزار کردیم و از حمایت وزارت خارجه ژاپن برخوردار بودیم و فضای خوبی برای مشارکت هموطنان فراهم شده است.

سعادت ادامه داد: در توکیو یک صندوق ثابت در محل نمایندگی و یک صندوق سیار که چند زندان و شهر‌های اطراف را تحت پوشش قرار داده، در نظر گرفته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۵ تير ۱۴۰۳
مثل اینکه تعداد رای داخل زندان های ژاپن تعیین کننده است که براش صندوق سیار در نظر گرفتن
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۵ تير ۱۴۰۳
احسنتم
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۵ تير ۱۴۰۳
خدا بهت عقل بده ژاپن چراصندوق در زندانه ژاپن یتی چی