سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۷۵ خبرنگار دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در همدان را پوشش می‌دهند

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴۷۵ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری، انعکاس اخبار دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان بر عهده دارند. 

محمدرضا خوش گفتار گفت: این نفرات شامل تیم‌های خبری خبرگزاری‌ها و نشریات و همچنین خبرنگاران، گزارشگران، تصویربرداران و عوامل فنی و صداوسیمای همدان هستند که ۹۰ نفر از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران مستقر در ستاد انتخابات استان واقع در استانداری اخبار انتخابات را اطلاع رسانی می‌کنند.

او با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران از صدا و سیمای مرکز همدان برای پوشش خبری انتخابات فعال هستند گفت: تعداد زیادی از اصحاب رسانه نیز در شهرستان‌های استان همدان کار پوشش اخبار دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را برعهده دارند.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ در هزار و ۳۱۳ شعبه انتخاباتی استان همدان آغاز شد که از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.

۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

چهار هزار نیروی پلیس امنیت برگزاری انتخابات در استان همدان را برعهده دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.