سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش ۲۵ هزار عامل اجرایی برای برگزاری باشکوه انتخابات

بیست و پنج هزار عامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در استان مرکزی برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در تلاش هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است افزود. قریب به ۲۵ هرار نفر عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

نظری در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

او افزود: همانند هفته گذشته هزار و ۶۸ شعبه ثابت و سیار  در سراسر استان پذیرای مردم برای اخذ رای هستند. در انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوره اول ریاست جمهوری، استان مرکزی در حوزه زیرساخت‌ها و شعبات انلاین  جز استان‌های پیشرو بود و بیش از ۹۹ و نیم درصد شعبات انلاین بودند. 

نظری گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و عوامل انتظامی امنیتی همانند سابق انتخابات در یک امنیت کامل برگزار شود و مردم با فراق بال در روز اخذ رای  حضور پیدا کنند.

او با تاکید بر اینکه حتی المقدور مردم برای رای گیری از کارت ملی استفاده کنند، گفت: مردم استان مرکزی در روز انتخابات  با توجه به اینکه دو عنوان هویتی و کارت ملی از سوی قانون تعیین شده، هنگام اخذ رای این دو مدرک هویتی را همراه داشته باشند و شناسنامه‌ها و کارت‌های ملی قدیمی نیز قابل قبول نیست البته  شناسنامه قدیمی کد ملی داشته باشد امکان ثبت وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.