سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه بسیج رسانه استان همدان برای شرکت در انتخابات

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان پیرامون دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منتشر شد.

اینک در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، قدردان تلاش بی نظیر و مجاهدانه اصحاب رسانه استان همدان در مأموریت جهاد تبیین، مشارکت و دعوت به مشارکت و همچنین انعکاس لحظه به لحظه‌ای اخبار و وقایع روز انتخابات در مرحله نخست می‌باشیم.

بی شک حضور و مشارکت پرشور مردم عزیزمان در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این سرزمین بلندآوازه، موجب افزایش همبستگی، ارتقا سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی می‌شود.

از آنجا که در نظام مردم سالار دینی انتخابات و مشارکت در انتخابات علاوه بر آنکه «حق اجتماعی» است یک «مسئولیت شرعی» و تکلیف الهی می‌باشد. از این رو، همگان موظفیم که در اداء این تکلیف اجتماعی و شرعی، اهتمام جدی داشته و ضمن مشارکت فعال خود و اطرافیان، دیگران را نیز به انجام این تکلیف مهم تواصی به حق کنیم و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گزینش رئیس جمهوری فعال و کارآمد و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی تلاش حداکثری را با این نگاه انجام داده که رأی امروز ما ضمن اینکه رقم زننده صلاح و سداد آینده کشور است، برگی از پرونده‌ای است که در پیشگاه شهیدان این آب و خاک بازخوانی می‌شود.

برای شناخت نامزد اصلح ریاست جمهوری باید به چهار شاخصه مهم نامزد اصلح طبق منویات رهبر معظم انقلاب توجه جدی و کافی را داشت که عبارتند از: تقید دینی، پایبندی به استقلال کشور، اهل ترجیح منافع ملی بر منافع فردی و جناحی و اهل مبارزه با فساد بودن که این ویژگی‌ها در سوابق افراد قابل کشف است.

در پایان ما اهالی بسیج رسانه استان همدان ضمن دعوت از آحاد ملت جهت حضور حماسی و سرنوشت ساز در پای صندوق‌های رأی، لنز دوربین و نوک قلم‌هایمان را به صندوق جمهور میهن عزیزمان گره می‌زنیم تا در بازتاب و تبیین این حماسه و جهاد بزرگ در سطح ملی و بین المللی سهم بسزایی را داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.