سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مواجه با سارقان حرفه‌ای خانه در راه‌پله

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای شرق خبر داد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در شرق، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده در جریان تحقیقات گفت، ساعاتی قبل منزل خود را ترک کردم، اما پس از بازگشت متوجه شدم که درب منزل شکسته و ۳۰۰ گرم طلا به ارزش تقریبی ده میلیارد ریال به سرقت رفته است ناگفته نماند که دقایقی پیش از این ماجرا ۲ مرد غریبه ضمن تهدید من و همسرم در راه پله ها، آپارتمان را ترک و با یک دستگاه موتورسیکلت مشکی متواری شدند.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، آن دو مرد جوان سارق خانه بودند و احتمالا با به خانه‌های زیادی نیز دستبرد زده اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده با روش‌های علمی و بررسی‌های پلیسی مخفیگاه متهمان را در تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی آنها را طی عملیات دستگیر کردند.

وی فزود: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از خانه شاکی و ۸ خانه دیگر در شرق تهران اعتراف کردند.
سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
باندهای تبهکاری = اولویت اول پلیس