سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی:

ادارات ثبت احوال روز انتخابات فعال است

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: ادارات ثبت احوال استان در روز پنجشنبه ۱۴ تیر تا ساعت ۱۷ و روز جمعه ۱۵ تیرماه روز انتخابات تا پایان ساعت رأی گیری فعال است.

 علی زاهدی نیا گفت: برای برگزاری در دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه، برنامه ریز‌های لازم برای ارائه خدمات هویتی، از جمله استعلام شماره ملی و پاسخگویی و رفع مشکلات هویتی مراجعین در همه ادارات ثبت احوال استان صورت گرفته است و ادارات ثبت احوال پاسخگوی مراجعین هستند.
او گفت : اگر مردم برای تحویل شناسنامه و کارت هوشمند ملی نیاز بود مراجعه به ادارات ثبت احوال داشته باشند همکاران ما در روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ تا ساعت ۱۷ پاسخگو هستند و در روز انتخابات ۱۵ تیرماه نیز از ابتدای ساعت آغاز انتخابات تا پایان زمان رأی گیری همه همکاران در ادارات ثبت احوال استان حضور دارند و آماده پاسخگویی به مردم هستند تا چنانچه مشکلی در بحث مدارک هویتی وجود داشته باشد رفع می‌شود.
به گفته مدیرکل ثبت احوال استان در انتخابات ریاست جمهوری صرفا داشتن شناسنامه یا کارت هوشمند ملی ملاک است.
به همین منظور با دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات ثبت احوال در استان هماهنگی بعمل آمده و در روز انتخابات در دفاتر پیشخوان ارائه خدمات برای حداکثری فراهم است.
مدیرکل ثبت احوال استان با اشاره به سهولت انجام کار در شعب اخذ رای در روز ۱۵ تیر گفت : در این خصوص برای تسریع در روند کار شعب اخذ رای و رفع مشکلات هویتی رای‌دهندگان، در همه ادارات ثبت احوال استان، مرکز تماسی برای استعلام هویتی (شماره ملی) فعال شده است و مسئولین شعب می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، با هماهنگی ستاد انتخابات استان با مرکز تماس مستقر در ادارات تماس حاصل کنند.

برچسب ها: ثبت احوال ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.