سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دارالمرحمه سمنان آماده رویداد سرنوشت‌ساز

استان دارالمرحمه سمنان با ۶۹۱ شعبه اخذ رای و ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر واجد شرایط رای دادن مهیا برای برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در روز جمعه پانزدهم تیر ۱۴۰۳ است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات گفت: هیچ دلیلی برای شک و تردید به منظور شرکت در انتخابات وجود ندارد و مردم با مشارکت پرشور انتخاباتی در ساخت آینده کشور نقش‌آفرینی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی افزود: شکوه حضور ملت ایران در آیین تشییع پیکر شهید جمهور تجلی یافت و اکنون صحنه انتخابات رخ‌نمایی اقتدار و وحدت ملی است.

نماینده ولی فقیه در سمنان بیان کرد: استکبارستیزان و دشمنان به شکوه حضور مردم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران چشم دوخته‌اند و مشارکت حداکثری مایه افتخار استکبارستیزان و خار چشم بدخواهان است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: هر برگه رای گام بلندی برای ساخت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است و بعد از اعلام نتایج رای‌گیری، طرفداران نامزدهای انتخاباتی همراه و پشتیبان رییس‌جمهور منتخب باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای رفع تمام نیازهای شعبه های اخذ رأی در سطح استان اندیشیده شده‌، گفت: بستر لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این خطه فراهم شده است.

سیدمحمدرضا هاشمی با تأکید بر لزوم تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه‌ها توجه داشته باشند که شروع به موقع فرایند رأی‌گیری به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: سلامت و امنیت انتخابات و رعایت اصل بی‌طرفی باید بصورت ویژه مورد تاکید اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان‌ها قرار گیرد.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.