سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۶ درصدی تردد شناور‌ها به بندر امیرآباد

تردد شناور‌ها به بندر امیرآباد در سه ماهه نخست امسال ۱۶ درصد افزایش داشت.

محمدعلی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت:در سه ماهه نخست امسال با تردد ۳۴۱ فروندی شناور به بندر امیرآباد، آمار‌ها افزایش ۱۶ درصدی را در مقایسه بامدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد که از دلایل مهم رغبت تجار و صاحبان کالا‌ها به این بندر ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای نگهداری کالا‌های اساسی و بهره مندی از شقوق مختلف حمل و نقل در این بندر می‌باشد.

او افزود: بندر امیرآباد با ظرفیت اسمی ۷ و نیم میلیون تن و ۱۵ پست اسکله فعال جهت پهلوگیری انواع شناور‌ها در کنار تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری دریایی توانسته است با اقدامات لازم جهت هیدروگرافی و لایروبی و ایجاد مسیر دسترسی ایمن برای شناور‌ها این رکورد را به ثبت برساند.

موسی پورهمچنین به دانش و توان نیرو‌های مجرب این بندر خصوصا در زمینه تخصصی دریایی اشاره کرد که با رصد و پایش به موقع مسیرها، نقشه‌ها و اقدامات لازم توانسته اند زمان انتظار کشتی‌ها را کاهش داده و علاوه بر اارائه خدمات مناسب میزان رضایت مشتریان، صاحبان کالا و مالکان کشتی را به همراه داشته باشد.

او در تشریح دلایل افزایش ورودی شناور‌های تجاری به بندر امیرآباد، گفت: زیرساخت‌های بندری، ارتقا نرم تخلیه و بارگیری، افزایش میزان تعامل، احصاء چالش‌ها و رفع موانع پیش روی تجار و صاحبان کالا از جمله دلایل افزایش تردد کشتی‌های به بندر امیرآباد محسوب می‌شود.

مدیر کل بندر امیرآباد در پایان به برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت رفع دغدغه‌های صاحبان کالا پرداخت و افزود: در صدد ارتقاء تجهیزات تخلیه و بارگیری هستیم که علاوه بر سرعت تخلیه و بارگیری انواع کالا و استاندارد سازی مدت زمان سرویس دهی به شناورها، رضایت مطلوب را هم برای ذی نفعان فراهم نماییم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.