سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلی در زنجان:

ایجاد تردید بین مردم از تزویرهای دشمن است

سعیدجلیلی گفت: یکی از تزویرهای دشمن برای دست‌یابی به اهداف خود، ایجاد تردید در بین مردم بوده است.

سعید جلیلی صبح پنج‌شنبه در جمع حامیان ستاد خود در زنجان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در پایتخت شور و شعور حسینی، گفت: حرکتی که مردم زنجان از گذشته تا به امروز داشته‌اند، ریشه در یک شعور عمیق دینی و محبت حسینی است و این یک افتخار برای ملت است که احساسات و عواطف‌اش، احساسات عمیق دینی و مبتنی بر شعور باشد و امروز در چنین جمعی این موضوع کاملاً هویدا است.

وی با یادآوری اینکه در ساعات پایانی تبلیغات انتخاباتی قرار داریم، افزود: تبلیغات در همه دنیا به مثابه شور و احساساتی است که صرفاً برای جذب و جلب آرا انجام می‌شود و تفاوت آن در اندیشه دینی و در نگاه مکتب حسینی این است که ما در ایران اسلامی یک شخص را فقط بر اساس برخی احساسات و عواطف تبلیغ کرده و برای وی رأی جمع کنیم، بلکه این تبلیغات مبتنی بر یک اندیشه و یک نگاه دینی در راستای دست‌یابی به یک هدف بزرگ است.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هدف از این تبلیغات همان چیزی است که حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان مقتدای زنجانی‌ها دنبال کرد، ادامه داد: مردم زنجان به معنای واقعی کلمه، مسیر حرکت عمیق دینی را در روز یوم‌العباس که از بدر شروع شد، دنبال کرده و اعلام می‌کنند که قدرت و توانمندی خود را در راستای نصرت دین خدا به کار برید.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز برای فردی تبلیغ می‌کنید، به هیچ وجه بحث فردی نیست، بلکه رأی به دنباله یک حرکت بزرگ حسینی است، اظهار کرد: اگر این وقت صبح پای به میدان می‌گذاریم و شاهد حضور همگان هستیم، این یک بحث شخصی نبوده، بلکه تصور همه ما این است که اگر کاری انجام می‌دهیم برای یاری دین خدا است.

جلیلی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به این نظام و مردم کوتاهی نکردند، تصریح کرد: انجام ۱۷ هزار مورد ترور، تحمیل جنگ هشت ساله، اعمال تحریم‌های ظالمانه بخشی از این اقدامات علیه ملت ایران بود اما در رسیدن به هیچکدام از اهداف خود موفق نشدند، این در حالی است که همین اقدامات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای برخی از کشورها انجام داده و جواب گرفتند.

وی با بیان اینکه دشمن در طول چهل و پنج سال گذشته دست به هر کاری زد، بر قدرت این ملت افزوده شد، خاطرنشان کرد: دلیل اصلی این ایستادگی و بالندگی، همین شور و شعور حسینی است که امروز زنجانی‌ها در تحقق آن زبان‌زد دنیا هستند. تجریه تاریخی نیز نشان می‌دهد که دشمن هرگاه تلاش کرده است به واسطه زور و قدرت، ملتی را به عقب براند، مجبور شده است تا روی به زر و تزویر آورده و دست به کارهایی بزند که شکست‌های گذشته خود را جبران کند.

این کاندیدای ریاست جمهوری در آخرین دقایق تبلیغات رسمی با اشاره به اینکه یکی از تزویرهای دشمن برای دست‌یابی به اهداف خود، ایجاد تردید در بین مردم بوده است، عنوان کرد: دشمن تلاش دارد تا مردم را از حرکتی که شروع کرده‌اند، منصرف کند و اگر در منصرف کردن ملت در این مسیر ناکام ماند، اقدام به منحرف کردن این حرکت کند، بنابراین عظمت ملت ایران در این بوده که نه تنها در برابر زور ایستاد، بلکه در برابر زر و تزویر دشمن نیز ایستادگی کرد و دچار تردید نشد و همین امر باعث عصبانی شدن دشمن شد.

جلیلی از تحریف به عنوان یکی دیگر از ابزار دشمن برای منحرف کردن مردم از مسیری که در پیش گرفته‌اند یاد کرد و گفت: دشمن تلاش دارد با این حربه، موفقیت‌هایی را که تا به امروز به دست آورده‌ایم را تحریف کند، به همین خاطر تلاش کرد تا به طور مداوم القای ناامیدی کرده و فقط به بیان ضعف‌ها بپردازد و به موضوعاتی بپردازد که ملت در تشخیص آن دچار تردید شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.