سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس از بازیکنان جدیدش رونمایی می کند

باشگاه پرسپولیس قصد دارد از چند بازیکن جدید خود برای فصل بعد رونمایی کند.

در حالی که فصل نقل و انتقالات شروع شده است، اما باشگاه پرسپولیس هنوز فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات شروع نکرده و حتی چند بازیکن خود از جمله علیرضا بیرانوند،   وحدت هنانوف و مهدی ترابی را از دست داده  و این موضوع باعث نگرانی هواداران شده است.  

البته گفته می‌شود که ۷ بازیکن از جمله علی علیپور (مهاجم سابق پرسپولیس)، ساویو روبرتو (وینگر برزیلی استقلال خوزستان)،   گریگویل چابرادزه (مدافع گرجستانی  ذوب آهن)، محمد رضا آزادی (مهاجم فصل گذشته نساجی مازندران)، مهدی لیموچی (وینگر آلومینیوم اراک)، رامین رضاییان (مدافع فصل گذشته سپاهان) و فرشاد احمد زاده (هافبک فصل گذشته سپاهان) در لیست خرید سرخپوشان هستند که از بین آنها قرار است باشگاه پرسپولیس ۳ بازیکن را به خدمت بگیرد.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان هم روز گذشته سکوت خود را شکست و اعلام کرد که فسخ قراردادش با پرسپولیس قانونی است و هواداران به تصمیمش مبنی بر جدایی از سرخپوشان احترام بگذارند. با توجه به اینکه جدایی علیرضا بیرانوند قطعی است و او دیگر به تیم پرسپولیس برنمی گردد، شنیده می شود، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، امیر عابدزاده، پور حمیدی و چند گلر خارجی مدنظر سرخپوشان برای جانشینی بیرانوند هستند و باید دید کدامیک از آنها دروازه بان اول سرخپوشان می شود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.