سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نطق مسعود پزشکیان در «با مردم»

نطق انتخاباتی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم پخش شد.

در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ هر نامزد این فرصت را پیدا کردند تا از صداوسیمای جمهوری اسلامی و در برنامه «با مردم» سخنان خود را در روز‌های منتهی به برگزاری دور دوم انتخابات مطرح کنند. در این خبر نطق مسعود پزشکیان را به مدت زمان ۱۴ دقیقه مشاهده می‌کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان، چرا در مناظره از کلماتی مثل تو بگو، بگو استفاده می کردید؟؟ یک رئیس جمهور نباید اینگونه صحبت کند.
موی دماغ بودن یعنی چی؟؟
رضا
۲۲:۵۱ ۱۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان که به شهید رئیسی بی حرمتی میکنی و ایراد میگیری.واقعا دولت روحانی اگه یک سال دیگه ادامه پیدا میکرد اقتصاد مملکت به چه روزی میفتاد؟؟؟درآمد ارزی زیر 50 میلیارد!کلی بدهی!با اومدن دولت شهید رئیسی و سیاست های اقتصادی که اتخاذ کرد و افزایش درآمد ارزی عوارض زلزله اقتصادی که قراربود سر مردم بیاد خیلی کمتر شد ولی شما عوام فریبی کردی.
مورد بعد جدولی رو نشون دادی که ساخت و ساز مسکن با دوره شهید رئیسی نزدیک به هم بوده اما اشاره نکردی که مسکنی که دوره روحانی ساخته شده برای کدوم طبقه جامعه بوده و مسکنی که دوره شهید رئیسی ساخته شده برای کدوم طبقه جامعه؟؟
نرخ تورم در سال های96 و 97 دولت روحانی رو تک رقمی اعلام کردی اما اشاره نکردی که این نرخ تورم تک رقمی حاصل سیاست انقباضی دولت و ایجاد رکود و فقر در جامعه با کم کردن نقدینگی بود و سودی به غیر از نابودی خیلی از مشاغل و زندگی ها در اون دوره نداشت
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۳ تير ۱۴۰۳
آقای پزشکیان...در دوره های قبل هم خیلی ها از این حرف ها ی مفت هنگام انتخابات زده اند ...اما یا دروغگو از آب درآمدند و یا ناتوان...شما هم یکی از این دو هستی.