سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پزشکیان در ورزشگاه حیدرنیا؛

از دروغ بیزارم/ ما جبهه انقلاب و مردم هستیم

همایش حامیان پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه حیدرنیا برگزار شد.

همایش حامیان مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه حیدرنیا با حضور فعالان سیاسی برگزار شد.

در این نشست تعدادی از فعالان سیاسی در حمایت از وی سخنرانی خواهند کرد.

علی طیب نیا با بیان اینکه اکنون سوال این است که کدام یک از داوطلبان ریاست جمهوری توانایی  کسب رضایت عمومی را دارد؛ گفت: آیا کسی که در تجربه کاری اش قفل کردن همه چیز را داشته است می‌تواند رضایت عمومی را کسب کند. ایران امروز نیازمند کسی است که خودی و ناخودی را بر نمی‌تابد. ارزش راهبردی تفاهم و وحدت را درک می‌کند. وحدت را بر کوبیدن بر طبل تفرقه ترجیح می‌دهد

وی با بیان اینکه کسی را می‌خواهیم که به حاشیه نشینان و اقوام توجه دارد و از خدا پروا دارد؛ گفت: کسی را می‌خواهیم که گردن خود را بر تحقق مطالبات مردمی و تعهداتش با مردم گذاشته است لذا رای من در روز پانزدهم تیر مسعود پزشکیان است.

محمدرضا عارف معاون اول اسبق رئیس جمهور در این مراسم با بیان اینکه امروز با دو شیوه حکمرانی مواجهیم گفت: یک شیوه مربوط به آرمان‌های انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی است. یک شیوه هم متعلق به یک دیدگاه ایدئولوژیک است که می‌خواهد همه ارکان حکمرانی را هم برای خود و گروه خود می‌خواهد.

وزیر دولت اصلاحات گفت: اگر می‌خواهید فقر ملت ریشه کن شود اگر می‌خواهید فرصت‌های پیشرفت همچنان وجود داشته باشد؛ اگر می‌خواهید فضای امنیتی در دانشگاه‌ها به فضای پیشرفت تبدیل شود؛ اگر می‌خواهید فضای مجازی برای همه در دسترس قرار گیرد؛ اگر می‌خواهید هموطنان خارج از کشور تصمیم به بازگشت به کشور بگیرند؛ به پزشکیان رای دهید.

عارف گفت: اگر به ایرانی آباد و سربلند و پاسخگو اعتقاد دارید باید به پزشکیان رای بدهید. اگر می‌خواهید مردم تصمیم گیرنده اصلی در کشور باشند باید به پزشکیان رای بدهید.

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری  نیز در این مراسم با بیان اینکه من از دروغ بیزارم، گفت: من از اینکه زنان و دختران ما، نخبگان ما نتوانند فرصت های مناسب داشته باشند بیزارم. از اینکه عده‌ای به راحتی رو در روی من می‌ایستند و دروغ می‌گویند بیزارم.

وی افزود:دوستانی که خود را جبهه انقلاب می‌دانند یعنی ما جبهه ضد انقلاب هستیم؟ ما جبهه انقلاب و مردم هستیم. ما از این شرمگین هستیم که جوانی از روی بیکاری گریان به نزد ما می‌آیند. من قول می‌دهم تا جایی که بتوانم اختلاف‌ها و کدورت‌ها را کنار بگذارم.

پزشکیان گفت: به دروغ می‌گویند من علیه مولوی عبدالحمید موضع‌گیری داشتم. شیطان بر دروغ گویان نازل می‌شود آنها که دروغ می‌گویند شیطان بر آنها نازل شده است آنها شیطان هستند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: من از شما مردم هستم شما اینجا حضور پیدا کرده‌اید تا من به نمایندگی شما حرکتی کنم. به شرفم قسم می‌خورم که نماینده خوبی برای شما باشم و مطالبه شما را پیگیری کنم.

 وی ادامه داد: راجع به سردار سلیمانی حرفی زدم زمین و زمان را پر کردند که من با سلیمانی مشکل دارم و یک عده یاد گرفتند شهیدان، قهرمانان و انقلاب را به اسم خودشان مصادره کننددر حالی که انقلاب حق همه ایرانیانی است که در این مملکت زندگی کردند.

 پزشکیان متذکر شد: شهید سلیمانی مال یک گروه نیست سلیمانی مال یک ایران و مملکت است او قهرمان ماست و حق ندارند او را مصادره کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: وقتی شما مردم را می‌بینیم وحشت به جانم می‌افتد که نکند وقتی به قدرت رسیدم شما را ناامید کنم ما باید اجازه بدهیم مردم حرف بزنند چرا که نمی شود مملکت را با یک دسته و گروه اداره کردقول می دهم تا زمانی که زنده هستم از حقوق مردم ایران با قدرت دفاع کنم. من وابسته پول و قدرت نیستم .

وی بیان کرد: من یکی از شما هستم هیچ برتری نسبت به شما ندارم  و این قول را به شما می دهم که  به شرافتم با تمام وجود از همه حق و حقوق تمام کسانی که در این مملکت زندگی می کنند دفاع کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.