سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام:

انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی مقوم نظام اسلامی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: انتخابات به عنوان نماد مردم‌سالاری دینی، مقوم نظام و جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام محمود حاتمی در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان، با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات در واقع یکی از مهم‌ترین مصادیق امر به معروف در شرایط کنونی است و همه باید در راستای انجام این فریضه پای کار باشند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری آیین‌های ویژه محرم، گفت: محرم، ماه پیروزی خون و شمشیر است و به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی، محرم و صفر است که اسلام ناب محمدی را زنده نگاه داشته است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با تاکید بر اینکه امروز اگر اسلام بدون تحریف به دست ما رسیده به برکت خون شهدای کربلاست، افزود: هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همزمان با ماه محرم آغاز می‌شود که فرصت مناسبی در راستای تبیین درست و ترویج این فریضه بزرگ الهی است.

وی ابراز کرد: حضرت امام حسین (ع) در قیام عاشورا برای حاکمیت ارزش‌های اسلامی و احیای احکام ناب اسلام محمدی (ص) جان خود را فدا کرد و امروز وظیفه ماست که در عصر حاضر برای ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با اشاره به اینکه عدالت و اجرای احکام الهی تنها با تشکیل حکومت اسلامی میسر می‌شود، یادآور شد: انتخابات به عنوان مظهر و نماد مردم‌سالاری دینی نیز مقوم حکومت اسلامی در راستای نشر ارزش‌های دینی است.

وی بیان کرد: تبلیغات محیطی در سطح مرکز استان و شهر‌های تابعه، همکاری و حمایت شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی از فضاسازی مناسب در راستای توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، دیدار با خانواده‌های شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، گردهمایی مبلغان و مبلغات مذهبی در استان، گردهمایی گروه‌های مطالبه گر و مداحان قبل از ایام محرم از جمله برنامه‌های هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.