سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق محتویات خودرو

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق محتویات خودرو در خیابان صابونیان خبر داد. 

 سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار عوامل کلانتری ۱۱۷ جوادیه قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته توسط افسران تجسس کلانتری مشخص گردید این سارق فقط خودرو‌هایی که با پلاک شهرستان به خیابان "صابونیان" جهت خرید لوازم خانگی مراجعه می‌نمودند را شناسایی و اموال داخل صندوق عقب آن‌ها را سرقت و از محل متواری می‌شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با اقدامات فنی پلیسی و بازبینی فیلم‌های دوربین‌های مداربسته محل سرقت خودرو متهم که دنای سفید رنگ بود شناسایی و در نهایت هویت و مخفیگاه وی شناسایی شده و با هماهنگی مقام قضایی متهم داخل مخفیگاه غافلگیر و دستگیر شد.

او  خاطر نشان کرد: متهم ۳۶ ساله دارای سوابق متعدد سرقت بوده و تا کنون ۵ نفر از شکات شناسایی شده و شناسایی مالباختگان دیگر در دستور کار قرار دارد که پس از تشکیل پرونده، متهم به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ حسین مافی در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی و ایمن نمودن خودرو‌های خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری نمایند. 



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.