سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

میانگین سنی مخاطبانِ «خوش نمک» از ۱۶ تا ۳۵ سال است

این مجری گفت:حضور در این برنامه برای خودم یک چالش بود که بعد از ۶ سال در این حوزه به عنوان مجری حضور داشتم باشم.

سید علی زرگر مجری برنامه خوش نمک درباره هدف این برنامه گفت: برنامه خوش نمک یک برنامه سرگرم کننده است که برای خانواده‌ها ساخته می‌شود و طیف اصلی مخاطبان ما بین ۱۶ سال تا ۳۵ سال است و البته مخاطبانی داریم که گفتند بچه‌های ۸ ساله یا پدر ومادر ۵۰ ساله هم با برنامه ارتباط گرفتند.

وی ادامه داد:در برنامه خوش نمک چهار نفر در قالب دو گروه کار کمدی و تئاتر می‌کردند حضور دارند و در چالش‌های برنامه شرکت می‌کنند و برنامه ما کاملا بداهه است و بعد از رقابت دو گروه یک گروه با نظر تماشاگران داخل سالن انتخاب می‌شوند. همچنین در پایان برنامه یک نفر به عنوان بی نمک‌ترین کمدین انتخاب می‌شود.

زرگر درباره مهمترین چالش این برنامه برای حضورش گفت: خودم سال ۹۷ کلاس‌های استند آپ کمدی آقای کربلایی زاده رفتم و بعد از این کلاس‌ها در برنامه عصر جدید شرکت کردم و با رای مردمی به مرحله بعدی رفتم. همچنین در ادامه وارد فضای هنری به صورت حرفه‌ای شدم. کارگردانی تئاتر کردم و بازی هم داشتم که دو جایزه تئاتر گرفتم. استیج‌های مختلفی را تجربه کردم و حضور در این برنامه برای خودم یک چالش بود که بعد از ۶ سال در این حوزه به عنوان مجری حضور داشتم باشم و بسیار خوشحالم که به هدفی که داشتم، رسیدم.همچنین خوشحال هستم در این تجربه علی فریادی در کنارم است و با هم این تجربه را انجام می دهیم و اجرا در کنار علی فریادی برای من لذت بخش است. 

وی عنوان کرد: من از خنداندن آدم‌ها لذت می‌برم و در جمع دوستان و کار‌هایی که انجام دادم از آن دسته آدم‌هایی هستم که خاطره تعریف می‌کنم و شوخی میکنم. منتهی دوست داشتم در یک فضای رسمی اتفاق بیفتد و حالا به عنوان مجری کمدی لذت بخش است که در یک فضا رسمی باعث خنده مردم شدم.

زرگر درباره نظر مخاطبان توضیح داد: مخاطبان همیشه لطف دارند و در ضبط برنامه هم تماشاگران همیشه تشکر می‌کنند که خیلی به ما خوش گذشت و نظرات مختلفی از مخاطبان دریافت می‌کنم و این خیلی خوب است آدم‌ها تو را به بهانه لبخند بیاد بیارند.

وی افزود: در روانشناسی هم روانشناسی شوخ طبعی داریم و می‌توانیم با شوخ طبعی خیلی از حرف‌ها را بزنید و کمدی و طنز در دنیا به خاطر این به وجود آمده که تو حرف‌های مهم بزنید. شما وقتی شوخی می‌کنید با کسی انعطاف پذیری طرف مقابل را برای پذیرش حرف بالا می‌برید.

مجری برنامه خوش نمک اظهار کرد: در برنامه خوش نمک تمام تلاش ما این است که شوخی پذیری را جا بیندازیم و شوخی کردن اشکالی ندارد، اما یک حد و مرزی دارد و هر کسی بلد نیست. فرهنگ شوخی پذیری را جا بیندازیم حتی با من و علی فریادی هم شوخی می‌شود و باید انعطاف پذیری خودمان را بالا ببریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۶ تير ۱۴۰۳
بی نمک بهترین اسمشه