سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در استان مرکزی

رونمایی از نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) در ماه محرم

نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) همزمان با روز اول محرم رونمایی و در شهر‌های مختلف استان مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) قسمتِ برادران که با مشارکت مردم ولایتمدار و مؤمن استان مرکزی ساخته شده همزمان با دهه اول محرم به شهر‌های مختلف استان منتقل می‌شود و مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.
غلامی افزود: استقبال از این ضریح مقدس از شهرستان‌های زرندیه و ساوه شروع و در روز تاسوعا و عاشورا در شهرستان اراک برگزار می‌شود.
او ادامه داد: نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) بعد از بدرقه در شهرستان اراک به کشور عراق در شهر سامرا منتقل و در حرم امامین عسکریین در محل سرداب مقدس امام زمان(عج) نصب خواهد شد.
رئیس ستاد توسعه و باسازی عتبات عالیات استان خاطرنشان کرد: نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) قسمت خواهران نیز در سنوات گذشته بعد از بدرقه و انتقال به سامرا در حرم امامین عسکریین در محل سرداب مقدس امام زمان(عج) نصب شده است.
بنای اصلی نیم ضریح سرداب مقدس امام زمان(عج) قسمت برادران از دو بخش تاج و قسمت پایین در ابعاد سه و نیم در سه متر توسط خیران و مردم ولایت مدار استان ساخته شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.