سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهش خوب صنعت لرستان طی دولت سیزدهم

مدیرکل صمت لرستان با بیان اینکه جهش خوب صنعتی را در دولت سیزدهم در استان داشتیم، گفت: تکمیل و بهره‌برداری و راه‌اندازی طرح توسعه واحد‌های مختلف تولیدی استان در دولت سیزدهم از جهش خوبی برخوردار بوده است.

بهمن جعفری صبح امروز در همایش تولید و تجارت در محل اتاق بازرگانی این شهرستان اظهار کرد: روز دهم تیرماه به نام روز صنایع و معاون نام‌گذاری شده و این روز برای تقدیر از فعالین اقتصادی و اصناف و بهره‌برداران معدن پیش‌بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۳۰۰ واحد صنعتی در قالب‌های مختلف دارویی، بهداشتی، معدنی، غیرمعدنی و. وجود دارد که است ۹۰ درصد آنها از نوع صنایع کوچک و متوسط هستند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به فعالیت ۲۰۰ معدن در استان، افزود: از این تعداد ۱۸ نوع ماده معدنی عمدتا غیرمعدنی تولید می‌شود.
جعفری با بیان اینکه جهش خوب صنعتی را در دولت سیزدهم در استان داشتیم، گفت: تکمیل و بهره‌برداری و راه‌اندازی طرح توسعه واحد‌های مختلف تولیدی استان در دولت سیزدهم از جهش خوبی برخوردار بوده است.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه بزرگ و پیشران با سرمایه‌گذاری ۱۳ همت در دولت سیزدهم در لرستان خبر داد.
مدیرکل صمت لرستان بیان داشت: در راستای بهبود فضای کسب و کار و رفع مسائل و مشکلات صاحبان صنایع و معادن بار‌ها ستاد تسهیل در استان برگزار شد که خوشبختانه بخش عمده‌ای از مصوبات این ستاد عملیاتی شده است.

برچسب ها: صنعت ، لرستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.