سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه متقاضیان از تاخیر در تحویل مسکن ملی در شهر جدید بهارستان اصفهان

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از روند کند ساخت و ساز و تاخیر در تحویل مسکن ملی در شهر جدید بهارستان استان اصفهان گلایه کرد.

این روز‌ها متقاضیان مسکن ملی در شهر جدید بهارستان استان اصفهان که در سال 1400 ثبت نام کرده اند با مشکل تاخیر در تحویل مسکن مواجه شدند و موضوع دیگری که آنها را به دردسر انداخته است شرایط پرداخت آورده ها و اقساط است که با سه سال گذشته و هنگام ثبت نام متفاوت است؛ از سوی دیگر روند ساخت این مسکن به کندی صورت می گیرد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مشکلات خود و دیگر متقاضیان سخن گفت و درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و وقت بخیر؛ بنده متقاضی مسکن ملی هستم و در بهار ۱۴۰۰ درخواست خودم را برای شهر جدید بهارستان اصفهان ثبت کردم. مبلغ ۴۰ میلیون تومان هم که قسط اول بود، با فروش تمام طلا‌های خانواده پرداخت کردم. در پیگیری‌های مکرری که طی سه سال گذشته انجام دادم صحبت از این بود که نهایتا ۳۵۰ میلیون تومان به صورت اقساطی طی دو سال از متقاضی دریافت می شود و الباقی وام بانکی روی سند ملک است.

اکنون که بیش از سه سال گذشته از ما سه مرحله قسط دریافت کردند هنوز اسکلت ساختمان را هم تکمیل نکردند و طلب مبلغ ۳۷ میلیون تومان مازاد به علت تورم کردند. این درحالی است که ما مستاجرهستیم و با حقوق کارمندی پرداخت این مبلغ برای ما دشوار است. به اداره عمران بهارستان مراجعه کردم و شرایط معیشتی بسیار سخت و ناگوار را بیان کردم، اما هیچ نتیجه‌ای نداشت. عملا متقاضیان را با یک سامانه طرف کردند و به هیچ تعهد و قراری پایبند نیستند. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
احمد
۱۱:۵۸ ۱۳ تير ۱۴۰۳
در شهر همدان نیز وضع به همین گونه است. بعد از چند سال تازه خاکبرداری کرده اند گویا تمام مسولین مسکن ملی به مرخصی رفته و هیچ پیشرفتی نداشته است.