سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر استان بوشهر افزایش یافت

استاندار بوشهر از افزایش ۳۳۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه صنایع تبدیلی در استان بوشهر اظهار داشت: در سه سال اخیر، ۲۳ واحد بسته بندی خرما با سرمایه ۱۶۵ میلیارد تومان و با ظرفیت ۴۰ هزار تن در استان بوشهر راه اندازی شده که حدود ۵۰۰ شغل جدید ایجاد شده است.

وی از راه‌اندازی ۳ واحد فرآوری و عمل‌آوری آبزیان در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این واحد‌ها با سرمایه گذاری بیش از ۵۳ میلیارد تومان و ظرفیت تولید ۱۴ هزار تن، زمینه ایجاد بیش از ۱۰۰ شغل جدید را فراهم کرده اند.
 
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای ۳۶۰۰ هکتار زیرساخت شهرک شیلاتی رودشور شمالی و همچنین واگذاری ۱۰۲۶ هکتار اراضی ملی برای طرح‌های آبزی‌پروری نیز در این دولت محقق شده است.

محمدی زاده از صدور ۱۰۵ پروانه بهره‌برداری در بخش گردشگری و صنایع دستی خبر داد و گفت: افزایش حجم سرمایه‌گذاری موافقت اصولی در بخش گردشگری از ۹۵۰ میلیارد تومان به ۱۸۰۰ میلیارد تومان از اقدامات در دولت سیزدهم است.

وی از راه‌اندازی درگاه ملی مجوز‌ها در استان بوشهر خبر داد و افزود: بیش از ۳۰ هزار مجوز کسب و کار از طریق این درگاه به صورت الکترونیکی در استان بوشهر صادر شده است.

استاندار بوشهر از افزایش ۳۳۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بنادر استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر استان از ۵۵۶ میلیارد ریال در دولت دوازدهم به ۲۴۰۰ میلیارد ریال در دولت سیزدهم افزایش یافت.

وی اضافه کرد: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی موجبات رونق تولید و افزایش اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.