سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوری:

بسیاری از مجموعه‌های راکد و نیمه فعال در دوره رئیسی فعال شد

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: بسیاری از مجموعه‌های راکد در دوره آیت‌الله رئیسی فعال شد و ما باید در برابر رویکرد سکوت و تحقیر بایستیم.

محسن منصوری رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی امروز (سه‌شنبه) در نشست با کارگران حامی جلیلی در کارخانه کیان تایر گفت: خداوند شهید رئیسی را رحمت کند. شهید رئیسی از جنس حل مسئله بود و مشکلات کارخانه‌ها را حل کرد. نکاتی که کارگران بزرگوار مطرح کردند دقیق بود. ما باید امروز انتخاب کنیم. یک رویکرد این است که ما هشت سال دولت روحانی را انتخاب کنیم و یک رویکرد هم این است که سه سال دولت رئیسی را انتخاب کنیم.

وی افزود: بسیاری از مجموعه‌های راکد و نیمه فعال در دوره رئیسی فعال شد. باید این رویکرد را انتخاب کنیم و در برابر رویکرد سکوت و تحقیر بایستیم. مستضعفین و پابرهنگان مالک اصلی انقلاب هستند و خلق ثروت کشور باید در خدمت این جریان باشد. اگر قرار باشد فقط به جریان سرمایه داری توجه کنیم سرمایه کشور نابود می‌شود. اگر معتقدید راه رئیسی راه درستی بود، انتخاب شما سخت نیست. ببینید کدام فرد به شاخصی که حضرت آقا تاکید کردند نزدیک‌تر است؟ هم عهد باشید که برای رونق تولید و به برکت رأی شما به آقای جلیلی و به پشتوانه کسانی‌که با دولت رئیسی همکاری کردند، در صورت اعتماد شما قوی‌تر از قبل در ادامه راه شهید رئیسی قرار خواهیم گرفت.

وی گفت: اگر معتقدید راه رئیسی راه درستی بود، انتخاب شما سخت نیست. ببینید بین این دو گزینه کدام فرد به شاخصی که حضرت آقا تاکید کردند نزدیک‌تر است؟ هم عهد باشید که برای رونق تولید و رونق سفره‌ها به آقای جلیلی رأی دهید. به برکت رأی شما به آقای جلیلی و به پشتوانه کسانی‌که در دولت رئیسی همکاری کردند و تجربیات موفق داشتند، در صورت اعتماد شما قوی‌تر و جدی‌تر از قبل در ادامه راه شهید رئیسی قرار خواهیم گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.