سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبردار با رسید‌های جعلی در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری کلاهبردار خرید خودرو با رسید جعلی در این شهرستان خبر داد. 

 سید قاسم موسوی گفت: در پی گزارش کلاهبرداری‌های سریالی خرید خودرو توسط مردی با رسیدهای جعلی پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شادگان قرار گرفت.

 او افزود: در بررسی اظهارات یکی از شاکی‌های پرونده مشخص شد خودروی خود را برای فروش در یکی از سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی آگهی کرده که فردی به وی پیام داده و پس از چانه زنی بر سر قیمت, خودروی وی را مورد معامله قرار داده و با پرداخت الکترونیکی وجه معامله و دریافت وکالت‌نامه؛ خودرو را تحویل گرفته است و تاکنون وجهی به حساب فروشنده واریز نشده است .

فرمانده انتظامی شادگان گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ شادگان با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و در عملیاتی وی را دستگیر کردند .

سرهنگ موسوی افزود: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۵ فقره کلاهبرداری خودرو شهروندان با رسید جعلی و فروش آنها اعتراف کرد.

  او از شهروندان خواست؛ با فعال سازی سامانه پیامک حساب بانکی از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شوید و قبل از تحویل کالا حتماً مطمئن شوید که این پیامک از سوی بانک و یا سرشماره بانک برای شما ارسال شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.