سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ غرفه عرضه محصولات مددجویان زنجانی برپا شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۶ غرفه برای عرضه محصولات مددجویان زنجانی در نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کار خرد کاسپین دایر شد.

روح اله صالحی با بیان اینکه نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کار خرد از ۱۱ تا ۱۵ تیرماه فعال است، گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خُرد و در راستای شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) دایر شده است.

وی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته بخشی از این غرفه‌ها به مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان اختصاص یافته تا محصولات خود را عرضه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان یادآور شد: در این نمایشگاه محصولاتی از قبیل صنایع دستی، صنایع تبدیلی، طراحی لباس، مواد غذایی و خوراکی، فرهنگی و هنری عرضه می شود.

صالحی تصریح کرد: بازدید از غرفه های این نمایشگاه برای عموم علاقه مندان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان آزاد است.

وی با بیان اینکه مددجویان شرکت کننده در این نمایشگاه اکثرا بانوان سرپرست خانوار هستند، افزود: در حال حاضر بیش از نیمی از مددجویان کمیته امداد را بانوان تشکیل می دهند که برای توانمندسازی آنها خدمات حمایتی در حوزه اشتغال ارائه می شود.

صالحی با ارائه پیشنهادی درباره برگزاری نمایشگاه دائمی در استان برای عرضه محصولات مددجویان این نهاد، افزود: قطعا این موضوع کمک شایانی به فروش محصولات جامعه هدف خواهد کرد.

نمایشگاه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد از ۱۱ تا ۱۵ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.