سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پزشکیان در جمع بازاریان میدان شوش

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز در جمع بازاریان میدان شوش حاضر شد.

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر امروز و در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود در جمع بازاریان میدان شوش حاضر شد.

کسانی که زندگی‌شان نمی‌چرخد مالیات پرداخت نخواهند کرد

مسعود پزشکیان در بازار شوش گفت: این قول را می‌دهد که هیچ وقت به شما دروغ نخواهم گفت و وعده‌ای نمی‌دهم که به آن عمل نکنم. با تمام وجود تلاش خواهم کرد مشکل فقر، بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی را در کشور و جامعه از بین ببرم

وی افزود: مجبوریم برای اینکه رونق اقتصادی ایجاد شود، باید دروازه‌های کشور را بروی همه باز کنیم تا تاجران ما بتوانند با همه دنیا ارتباط داشته باشند. نمی‌شود با مرز‌های بسته و درون یک قفس توسعه، اشتغال و رونق ایجاد کرد.

پزشکیان ادامه داد: کاری خواهیم کرد از طبقه‌ای که قدرت پرداخت مالیات ندارند، مالیات گرفته نشود. این نگاهی که به وجود آمده و یک گروه تصور می‌کنند عقل کل هستند و بقیه هیچ چیز حالی شان نمی‌شود را از بین ببریم. 

او بیان کرد: نباید اجازه دهیم عده‌ای تصور کنند آنها حق دارند، آنها مردم هستند، بقیه مردم نیستند؛ به آنها می‌گویم شما مردم هستید، ما هم مردم هستیم، آن ۶۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکردند هم مردم هستند و ما موظفیم صدای آنها را هم بشنویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.