سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی پرسپولیس آخر هفته در تهران؛

آخرین اظهارات درویش در مورد ترابی، اسماعیلی فر و بیرانوند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: ترابی ،اسماعیلی فر سال‌ها برای این تیم زحمت کشیدند و اگر بخواهند با پرسپولیس بمانند استقبال می‌کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز پیرامون اتفاقات اخیر این باشگاه با رسانه‌ها گفتگو کرد.

رضا درویش در مورد حضور سرمربی جدید این تیم گفت: امروز مدارک را برای مجوز شورای برون مرزی ارسال کردیم و اگر تاکنون هم مجوز وی صادر نشده به دلیل نقص در مدارک بود و امروز تکمیل کردیم و قرار است تا فردا صادر شود و بعد از آن در مورد زمان حضور وی کار‌های لازم انجام می‌شود و احتمالا تا آخر هفته به ایران می‌آیند.

وی ادامه داد: جا دارد از بانک شهر تشکر کنم که در این مدت در زمینه مشکلات پرسپولیس کمک کرد، اما بانک‌های دیگر با ما جلسه‌ای نداشتند و اینکه بین خودشان جلسه بوده یا نه اطلاع ندارم.

درویش در مورد بازگشت ترابی و اسماعیلی فر گفت: این دو بازیکن قراردادشان با ما تمام شده برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیدند و جا دارد تشکر کنیم، اما این طبیعی است که بازیکنی چند سال در یک تیم باشد و با تمام شدن قرارداد برود ما به این دوستان گفتیم سقف بودجه ما اینقدر است و بیشتر نمی‌توانیم از لحاظ و قانونی بدهیم ولی به هر حال حضور در پرسپولیس امتیاز است و اگر دوستان بمانند محبت کرده اند و قدمشان روی چشم اگر نه که در تیم های دیگر مبالغ هنگفتی می توانند دریافت کنند.

وی در مورد بیرانوند معتقد است جلسه‌ای باید برگزار شود و تا یک هفته آینده در مورد آن تصمیم می‌گیریم (اشاره غیر مستقیم به شکایت از وی، چون با پرسپولیس قرارداد دارد و در تاریخ ۲۰ تیر این شکایت بررسی می‌شود).

درویش در مورد طلب از سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی گفت: بله طلب داریم، اما رقم دقیق آنرا نمی‌دانیم و آقای بهاروند در سازمان لیگ هم گفتند آمادگی دارند در این باره جلسه بگذاریم و یک کار گروهی این موضوع را بررسی می‌کند ضمن اینکه ما برای هر بازی اگر ۳.۵ یا ۴ را در نظر بگیریم حدود ۱۶ یا ۱۷ بازی میزبان بودیم و طلب داریم ضمن اینکه از فصل‌های قبل هم طلب داریم و یک باشگاهی که ۸۰ میلیارد بدهکار است و سهم ما در آن مانده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.