سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۷۲ نامزد برای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان قزوین

نایب رییس انتخابات هیات اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: تاکنون ۷۲ نامزد برای شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره این سازمان ثبت نام قطعی داشته اند.

مهری تقوی نایب رییس انتخابات هیات اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: تاکنون ۷۲ نامزد برای شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره این سازمان ثبت نام قطعی داشته اند که از این میان ۴۲ کاندیدا مدارک خود را تحویل داده اند.

تقوی افزود: انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین هر سه سال یک مرتبه و همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود که هیات اجرایی از نیمه نخست خردادماه سال جاری فعالیت خود را در این زمینه و در اداره کل راه و شهرسازی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: ۱۷ خردادماه امسال نیز از بین ۱۴ متقاضی حضور در هیات اجرایی، هفت عضو به عنوان اعضای این هیات جهت برگزاری انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در نهایت انتخاب شدند.

تقوی بیان کرد: پس از انتخابات اعضای اصلی، نشست‌هایی برای بررسی نظام نامه ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و مواردی از جمله تجهیزات مورد نیاز و همچنین تامین منابع مالی و انسانی جهت برگزاری انتخابات شکل گرفت.

به گفته این مسئول، همچنین مکان مشخصی در اداره کل راه و شهرسازی برای هیات اجرایی مشخص شد تا نامزد‌های اعضای هیات مدیره علاوه بر ثبت نام الکترونیکی در سامانه نیز به صورت فیزیکی در محل دبیرخانه این هیات حضور یافته و مدارک خود را تحویل دهند.

وی افزود: فرآیند ثبت نام انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از ۲۶ خرداد آغاز و تا فردا /۱۳ تیرماه/ ادامه خواهد داشت و داوطلبان می‌توانند مدارک خود را به محل دبیرخانه تحویل دهند و دقت کنند که در بخش نظارت و یا اجرا باید دارای مدرک پایه یک نظام مهندسی باشند.

تقوی بیان کرد: در نهایت و پس از برگزاری انتخابات ۱۳ عضو ثبت نام شده پس از رای گیری و کسب حداکثر آرا به عنوان اعضای جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در رشته‌های عمران، معماری، شهرسازی، تاسیسات برقی و مکانیکی، ترافیک و نقشه برداری انتخاب می‌شوند.

وی اضافه کرد: در همین راستا نیز هیات اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تاکنون هشت جلسه برای بررسی مدارک داوطلبان برگزار کرده و ۲۴۲ نفر ساعت زمان برای انجام امور هیات اجرایی وقت صرف کرده است.

تقوی با بیان اینکه هیات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در جهت حمایت از صنف مهندسان شامل رشته‌های عمران، معماری، شهرسازی، نقشه برداری، تاسیسات برقی و مکانیک، و نقشه برداری عمل می‌کند، یادآور شد: این سازمان جامعه آماری بزرگی در شهر‌ها و استان‌ها دارد و مهندسان در مسایل صنفی و تخصصی خود باید در تصمیم گیری‌های مهندسی دخیل باشند.

نایب رییس انتخابات هیات اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: این در حالی است که قزوین همواره جزو استان‌های پیشرو در موضوع انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان بوده و بسیاری از اعضای هیات مدیره سابق استان در انتخابات نظام مهندسی کشور حایز رای هستند.

امسال نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود و تمامی اعضای نظام مهندسی استان با دارابودن شرایط لازم می‌توانند در آن حضور پیدا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.