سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

هفت ایستگاه پمپاژ نیمه تمام در دولت سیزدهم تکمیل شد

استاندار ایلام با بیان اینکه هفت ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه‌کاره استان در دولت سیزدهم تکمیل شد، گفت: تمرکز دولت سیزدهم بر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور و به ویژه در استان ایلام بوده است.

حسن بهرام‌نیا در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام، اظهار کرد: برای مرمت و تکمیل ۶ مصلی‌های نماز جمعه در استان ۶ میلیارد ریال اختصاص یافته است و برای مرمت و بازسازی دفاتر ائمه‌جمعه نیز اعتباراتی به شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه هفت ایستگاه پمپاژ کشاورزی نیمه‌کاره استان در دولت سیزدهم تکمیل شدند، ابراز کرد: تکمیل و بهره‌برداری از چندین ایستگاه پمپماژ دیگر نیز جزو برنامه سال جاری است که به طور قطع نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج کشاورزی استان دارد.

استاندار ایلام یادآورشد: ۱۶ هزار میلیارد ریال برای تکمیل کل ۲۵ پروژه ایستگاه پمپاژ نیمه‌کاره استان که حدود ۲ دهه از زمان کلنگ‌زنی آنها می‌گذرد نیاز بود که با پیگیری‌های انجام‌شده مصوب شد از محل مولدسازی اموال مازاد استان این میزان اعتبارات تامین شود.

وی اضافه کرد: جمع آوری مدارس کانکسی از تاکیدات شهید آیت‌الله رئیسی بود که اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و باید استمرار داشته باشد.

بهرام‌نیا ادامه داد: هیچ پروژه‌ای در هیچ شهرستانی نباید کلنگ‌زنی شود مگر در صورت ضرورت، تمام تمرکز دولت سیزدهم، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود.

استاندار ایلام گفت: شاخص توزیع اعتبارات براساس جمعیت و وسعت است بنابراین شهرستان‌هایی که جمعیت و وسعت کمتری است دارای اعتبار کمتری هستند که باید به این شهرستان‌ها بیش‌تر توجه شود.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در طول مدت حدود سه سال، گفت: ۲ پروژه بیمارستان ملکشاهی و تصفیه‌خانه به‌عنوان مطالبات مهم در آستانه افتتاح هستند.

بهرام‌نیا بیان کرد: یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای بیمارستان ملکشاهی در این دولت هزینه شده و هم اکنون پروژه تصفیه‌خانه آب ملکشاهی که ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی آن مربوط به دولت سیزدهم بود، در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.