سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت تخلفات رانندگی با خودرو‌های دوربین دار بزودی در شهر چابهار آغاز می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار چابهار گفت: ثبت تخلفات رانندگی با خودرو‌های دوربین دار و بصورت کنترل مکانیزه بزودی با تلاش و مدیریت شهرداری و با همکاری راهنمایی و رانندگی در شهر چابهار آغاز می‌شود.

دادکریم بلوچ اظهارکرد: خودروی کنترل مکانیزه توان نظارت بر یک‌هزار و ۴۰۰ فضای پارکومتر و ۷۰۰ فضای پارک غیر مجاز را در یک ساعت داراست، در صورتیکه هر نیروی نظارتی بیش از ۴۰ محل پارک را در یک ساعت نمی‌تواند مدیریت کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان چابهار در فصول مختلف و در روز‌های تعطیل میزبان مهمانان و گردشگرانی از اقصی نقاط کشور است باید برای ترافیک این شهر برنامه ریزی مستمر و کار آمد داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار چابهار گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که این سیستم قادر به ثبت تخلفات متعددی از جمله توقف ممنوع، توقف مطلقا ممنوع، توقف در حریم عابر پیاده، توقف در حریم چهاراه، توقف در حریم تونل‌ها، توقف در حریم پل ها، توقف غیرمجاز در ایستگاه اتوبوس، توقف غیرمجاز در ایستگاه تاکسی، توقف غیرمجاز در محل تخلیه زباله، توقف غیرمجاز در محل شیر آتش نشانی، توقف غیرمجاز در محل پارک معلولین، توقف غیرمجاز در محل حمل و بارگیری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.