سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی خرید ۶۰۰ هزار تن گندم در استان همدان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی همدان، پیش‌بینی کرد: امسال بیش از ۶۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خرید تضمینی شود.

 سیدحسین خوانساری با اشاره به آغاز برداشت گندم در استان همدان، گفت: مراکز ذخیره‌سازی استان فعال و آماده تحویل‌گرفتن گندم شده‌اند.

او با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم تا شهریور در استان همدان فعال خواهند بود، افزود:️ با توجه به بارش‌های مناسب فصل بهار برآورد می‌شود امسال افزایش خرید تضمینی گندم از کشاورزان را شاهد باشیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان همدان گفت: ۵۵ مرکز خرید استاندارد با ظرفیت بیش از ۸۰۰ هزار تن، با پراکنش مناسب در نقاط گندم‌خیز استان برپا شده که این مراکز پس از چندین بازدید، بر اساس استاندارد لازم انتخاب شده‌اند.

سیدحسین خوانساری افزود: ️بر اساس مصوبات کارگروه قیمت گذاری محصولات کشاورزی نرخ خرید تضمینی گندم معمولی با چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیر مفید ۱۷ هزار ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

او همچنین گفت: ️کشاورزان پیش از مراجعه به مراکز خرید برای تحویل گندم باید با مراجعه به مراکز خدمات کشاورزی اطلات محصول کشت شده را در سامانه پهنه‌بندی ثبت کنند.

سیدحسین خوانساری افزود: کشاورزانی که در طرح کشت قراردادی گندم ثبت‌نام کرده‌اند مبلغ ۱۵۰ تومان بابت هر کیلوگرم گندم تحویلی به مراکز تحت عنوان کمک هزینه کرایه حمل دریافت خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.