سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش ربیعی به ادعای جلیلی درباره واردات واکسن کرونا

علی ربیعی به اظهارات سعید جلیلی درباره واکسن کرونا در مناظره پاسخ داد.

علی ربیعی در توئیتی به اظهارات سعید جلیلی در مناظره پاسخ داد. نامزد انتخابات ریاست در مناظره اظهار کرده بود: اگر در سیاست خارجی از قدرت مردم استفاده نکنید، روابط خارجی محکم نمی‌شود. در FATF همین آقای طیب نیا که الان در ستاد شما (پزشکیان) است، رفت توافق کرد؛ بسیاری از کشور‌های اروپایی نصف این تعهدات ما را هم انجام نداده‌اند، اما آنها در مقابل ما می‌گویند باید همه بند‌ها را اجرا کنید و تازه این را هم قبول ندارند، اما ما می‌آییم مردم خودمان را متهم کرده و واکسن نمی‌خریم.

در همین راستا علی ربیعی نوشت: متاسفانه بار دیگر در مناظره، ارجاعی نادرست به من داده شد. قبلاً گفتم، درست گفتم، با علم گفتم و باز هم تاکید می‌کنم همبسته تحریم و FATF مانع همه مبادلات خارجی از جمله واردات واکسن بوده است که وزارت خارجه وقت از طرق مختلف تلاش زیادی در جهت رفع این مانع انجام داد و گزارش آن در همان تاریخ منتشر شد.

تعدادی از مسئولان دولت فعلی و مخالفان امروز دولت پزشکیان، امضا کردند که واکسن وارد نکنید و دوگانه واکسن داخلی و واردات را دامن زدند. مخالفان واردات، فقط واکسن‌های سفارش شده را تزریق کردند. آن روز هم دولت را برای واردات، به خیانت متهم می‌کردند و امروز هم اتهام عدم واردات را می‌زنند. با آدم‌های عجیبی روبرو هستیم!

عجیب است که امروز، وقایع و تاریخ به این نزدیکی، تحریف می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.