سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دور دوم انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان آماده برگزاری انتخاباتی امن، سالم و باشکوه در روز جمعه ۱۵ تیر برای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم است.

سید جواد هاشمی در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، ضمن قدردانی از برگزار کنندگان عوامل برگزاری کننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی کامل استان جهت برگزاری دور دوم انتخابات در روز جمعه پیش رو خبر داد.

وی افزود: با همکاری فرمانداری ها، بخشداران، دهیاران و مردم انتخابات سالم و بودن حاشیه‌ای در روز جمعه گذشته برگزار و هیچ گونه مورد امنیتی در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری وجود نداشت.

وی با اشاره به حضور با شور و نشاط مردم استان در این دوره انتخابات، تصریح کرد: زحمات و تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی استان در جهت برقراری نظم و امنیت انتخابات قابل تقدیر است.

هاشمی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته هیچ گونه مشکل زیرساختی در روز انتخابات نداشتیم و آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، پایداری شبکه مخابرات، آب و برق مثال زدنی بود.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: چند روز قبل از انتخابات همه کنده کاری دستگاه‌های خدمات رسان در سطح استان را ممنوع کردیم که همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: بیش از ۹۹ درصد شعب اخذ رای به صورت برخط بودند و تنها یک درصد مناطق روستایی و عشایری آفلاین بود که با وجود صعب العبور و کوهستانی بودن استان اقدام خوبی در جهت آنلاین بودن سیستم احراز هویت توسط فناوری صورت گرفت.

هاشمی بیان کرد: با تدابیر کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات هیچ گونه مشکلی در حوزه خودرویی و تغذیه عوامل برگزاری نداشتیم و برای دور دوم انتخابات که جمعه هفته جاری است پای کار هستیم تا با مشارکت بالای مردم انتخابات سالمی برگزار و چهاردهمین رئیس جمهور نیز انتخابات شود.

وی عنوان کرد: رسانه‌ها ملی و کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان نیز عملکرد خوبی داشتند و به موقع اطلاع رسانی لازم صورت گرفت و انتظار است که در پانزدهم تیر به مانند دور اول شکوه حضور مردم را به تصویر بکشانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.