سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلیلی در لرستان:

۸ سال رکود با مذکره آقایان بر کشور تحمیل شد

جلیلی با بیان اینکه آقایان در تلاشند ‌با مذاکره با کشورهایی که امتحان خود را پس داده‌اند دوباره ایران را به عقب بازگردانند گفت: با مذاکره هشت سال رکود بر کشور تحمیل شد.

سعید جلیلی در جمع حامیان خود در خرم‌آباد با بیان اینکه "خداوند شاکرم که امروز در این استان دوست‌داشتنی و مردم غیور حضور پیدا کردم. "، اظهار داشت: لرستان مهد دلاورمردی‌ها و غیورمردانی است که در مقاطع حساس به کشور خدمت کرده‌اند؛ کسی نمی‌تواند دلاورمردی‌های مردم لرستان و گردان محبین را در دفاع مقدس فراموش کند و به مردم این استان که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند، درود می‌فرستم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: لهجۀ زیبای لری یکی از نشانه‌های زیبای قوم لر است و لرستان مهد فرزانگی، فقاهت و دیار علمایی، چون آیت‌الله بروجردی است؛ لرستان فرزندانی مانند شهید بروجردی را تربیت کرده‌است که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند و مردم این استان همواره پیشرو بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ما امروز برای یک انتخاب بزرگ در لرستان گرد هم آمده‌ایم، تأکید کرد: ما امروز در یک دوراهی برای انتخاب هستیم؛ یکی از موضوعات مهم امروز انتخاب آینده است، می‌گویند مشکلات و آسیب‌هایی وجود دارد و ناامیدی و ناتوانی را القا می‌کنند؛ امروز دو نگاه در کشور در این انتخابات وجود دارد؛ امروز آینده‌ای که می‌خواهیم باید چگونه باشد؛ یک نگاه ناامیدی و نمی‌توانیم را القا می‌کند؛ در قانون آمده که کشور باید در ۵ سال آینده باید جهش داشته باشیم، اما آقایان بیان می‌کنند که این رشد شدنی نیست و راه حلی هم برای آن ندارند و در تلاشند تا با مذاکره با کشور‌هایی که امتحان خود را پس داده‌اند دوباره ایران را به عقب بازگردانند.

جلیلی با بیان اینکه کشور ما در هفت سال آینده باید یک جهش و رشد هشت‌درصدی را تجربه کند تا دیگر بیکاری، تورم و گرانی را شاهد نباشیم، امّا عده‌ای می‌گویند این امر امکان‌ناپذیر است؛ گفت: عده‌ای از مذاکره و دادن امتیاز به قدرت‌هایی که بیشترین دشمنی را با ملت ما داشته‌اند سخن گفتند و طرف مقابل در برجام ۱۵ بار هم گفت که ایران تمام تعهداتش را انجام داده‌است، امّا طرف مقابل تعهدات خود را نادیده گرفت و زیر مذاکره زد.

وی با بیان اینکه این کشور‌ها زیر مذاکره زدند و هشت سال رکود و انواع مشکلات بر کشور تحمیل شد، ادامه داد:، اما نگاه دیگر است که خودمان را باور کنیم و این فرصت‌هایی که داریم همه اینها یک جهان فرصت برای کشور است و که ثمره آن یک ایران جهش خواهد بود و این شعار نیست و یک برنامه است و دولت آینده از روز شنبه این برنامه را با قدرت شروع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما مردم را باور داریم، افزود: همه مردم ایران باید در این حرکت بزرگ بتوانند یک نقش باشکوه ایفا کنند؛ اما برخی می‌گویند این کار‌ها شدنی نیست، اما من می‌گویم آنها از فرصت‌های کشور اطلاع ندارند. من جاجای مناطق ایران حضور یافته‌ام و دیده ایم که جوانان خوش فکر چگونه کار‌های نشدنی به اذعان آقایان را انجام می‌دهند.

جلیلی با بیان اینکه بیکاری امروز نتیجه هشت سال فعالیت آقایان بود، ادامه داد: ضعف را با ضعف نمی‌شود برطرف کرد، ضعف را با کشور خارجی نمی‌توان برطرف کرد تا آخر هم بزند زیر میز مذاکره. من می‌گویم ضعف را با اتکا با جوانان این کشور می‌توان برطر‌ف کرد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یک جهان فرصت در هر استان وجود دارد، ادامه داد: این استان ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که با آن می‌توان تمام مشکلات را برطرف کرد و شما مردم لرستان نشان دادید این حرف‌ها شعار نیست؛ هر یک از شما مردم ایران می‌توانید یک بزرگ برای ملت تولید کنید.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی خار چشم دشمنان ایران شد، گفت: رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام کرد که سلیمانی کابوس ما شده و امروز اعلام میکنیم ملت ایران کوچکترین جسارت به شهید سلیمانی را نمی‌پذیرد؛ ملت ایران اسطوره‌ها را دوست دارند و هر ایرانی اگر نقش خود را به خوبی ایفا کند جهان را بر مستکبران تنگ خواهد کرد و یک گلستان در ایران خواهیم داشت.

جلیلی با بیان اینکه امروز ظرفیت‌های بزرگی داریم که نیمه تمام مانده است، گفت: شهید رئیسی ترمیم خرابکاری دوره گذشته را آغاز را کرد و امروز در عرصه پیشرفت راه شهید رئیسی با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هر روستا باید یک سلول جهش باشد، اضافه کرد: در تمام عرصه مردم ایران موفق هستند و اگر زمینه برای مردم ایران فراهم شود از هر منطقه و روستایی یک شهید سلیمانی خواهیم داشت و در این استان لرستان این ظرفیت وجود دارد که بتواند یک جهش فوق العاده داشته باشیم و قطعا لرستان باید جهش داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۲ تير ۱۴۰۳
این آدرس غلط دادن به مردم است مذاکره با چراغ سبز دولت پنهان انجام شده است