سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رژیم صهیونیستی در صورت اقدام علیه لبنان سیلی سخت‌تری نسبت به جنگ ۳۳ روزه می‌خورد

عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: اگر اسرائیل بخواهد اقدامی مثل جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان را تکرار کند قطعا سیلی سخت‌تری نسبت به گذشته خواهد خورد.

علی کشوری نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه لبنان گفت: اسرائیل با توجه به سیاست‌های غلط در منطقه و کشتار کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع غزه در این سال‌ها بیشتر به نابودی خودش کمک کرده و الان هم تهدیدات خود را جور دیگری انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: باتلاقی که اسرائیل برای خودش درست کرده و در آن دست و پا می‌زند و کشور‌هایی که به این غده سرطانی کمک کردند بیشتر باعث فرورفت آن در باتلاق شدند به‌ای اینکه بتوانند دستش را بگیرند و از باتلاق بیرونش بیاورند. روزبه‌روز به منفور بودن رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود و از آن طرف به محبوبیت فلسطین و مقاومت و لبنان اضافه می‌شود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس افزود: اگر اسرائیل بخواهد اشتباهی را که در سال‌های گذشته در مورد لبنان انجام داد و جنگ ۳۳ روزه را به راه انداخت را تکرار کند قطع‌به‌یقین سیلی سخت‌تری نسبت به گذشته خواهد خورد.

کشوری درباره اقدام خصمانه کانادا علیه سپاه پاسداران بیان کرد: کشوری مثل کانادا که فرسنگ‌ها با منطقه ما فاصله دارد و هیچ اطلاعاتی از فعالیت‌های جبهه مقاومت هم ندارد هیچ وقت نگرشی از اقداماتی که مردم ایران، عراق، سوریه و جبهه مقاومت در جهت نابودی گروه تروریستی داعش را انجام دادند را ندارد و نخواهد داشت. 

وی تصریح کرد: کشوری مثل کانادا که سال‌های سال است حمایت‌های مختلفی از رژیم صهیونیستی و متحدانش را انجام داده و مخالفت خود را با کشور‌های حوزه مقاومت نشان داده انتظار بیشتری از آن نمی‌توان داشت چراکه آنها نشان دادند که دلسوز نظام‌هایی مثل جمهوری اسلامی ایران نیستند و همواره دشمنی خود را با در جوامع اسلامی و کشور‌های حوزه مقاومت نشان دادند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس اظهار کرد: اقدام خصمانه کانادا علیه سپاه باعث تاسف است، چون سپاه پاسداران ایران همواره به دنبال کمک به مردم مظلوم در حوزه‌های مختلف بوده و این ننگ برای همیشه برای کانادا خواهد بود و نشان خواهد داد که با این منش و روش هیچ سرانجام خاصی در حوزه سیاسی نخواهد داشت البته فکر نمی‌کنم اظهارنظر کشوری مثل کانادا خیلی تاثیری در بعد بین‌المللی داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.