سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ درصد مشترکان برق خانگی آذربایجان‌غربی مشمول پاداش شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: در پی اجرای برنامه پاداش مشترکان خانگی، پارسال ۴۰ درصد از این مشترکان از پاداش کاهش مصرف بهره‌مند شدند.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۴۰ درصد مشترکان برق خانگی استان مشمول پاداش شدند، گفت: بیشترین میزان مصرف در آذربایجان‌غربی ۴ روز پس از آغاز فصل تابستان و در ۴ تیرماه ثبت شد که در این روز با افزایش ۱۰ درصدی مصرف رو به رو بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: در سایر روز‌های ایام پیک امسال مصرف برق در استان نشان دهنده ۵ درصد افزایش در مقایسه با پارسال بوده که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همراهی و مشارکت همه مشترکان، خوشبختانه تاکنون مشکلی در تامین برق در سطح استان به وجود نیامده است.

کیامهر اضافه کرد: جابه‌جایی روز‌های تعطیل صنایع، مشارکت گسترده مشترکان کشاورزی بخشی از این برنامه‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی برنامه‌های ویژه برای مشترکان بخش خانگی را تشریح و از تمام مردم استان درخواست همکاری و پیوستن به پویش با انرژی را کرد و گفت: امسال علاوه بر پرداخت پاداش کاهش مصرف به مشترکان خانگی پویش سراسری با انرژی با جوایز متعددی برای مشترکان خانگی در نظر گرفته شده است.

وی در تشریح جزئیات کمپین با انرژی عنوان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با نصب اپلیکیشن با انرژی از جایزه بزرگ این پویش که ۳ خودرو تولید داخل و صد‌ها جوایز ارزشمند نقدی و غیر نقدی است بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مردم استان توجه داشته باشند که در صورت تحقق صرفه‌جویی بیشتر مصرف برق در مقایسه با سایر استان‌ها سهمیه جایزه بزرگ (خودرو) این استان افزایش و شانس برنده شدن در آن بیشتر می‌شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم استان در گذر از پیک بار تابستان پارسال، تصریح کرد: ۴۰ درصد مشترکان خانگی آذربایجان‌غربی از پاداش کاهش مصرف بهره‌مند شدند و قبض برق یک سوم از مشترکان خانگی استان که زیر الگو مصرف کرده بودند رایگان شد که امیدواریم امسال نیز با مصرف بهینه برق تعداد بیشتری از مشترکان استان مشمول این طرح شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.