سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۳۹ هزار قطعه سکه به متقاضیان حراج مرکز مبادله تخصیص داده شد

چهاردهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۱۶ هزار و ۴۳۳ قطعه تمام سکه، ۱۶ هزار و ۹۳۰ قطعه ربع سکه و ۵۴۴۶ قطعه نیم سکه به پایان رسید.

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  چهاردهمین حراج سکه طلا مرکز مبادله امروز دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۳۵ هزار و ۱۲ قطعه تمام سکه ثبت سفارش شده، ۱۶ هزار و ۴۳۳ قطعه با میانگین قیمت ۳۹ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

این مقام مسئول افزود: از مجموع ۳۰ هزار و ۴۲۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۶ هزار و ۹۳۰ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۴۲۹ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد. در حراج نیم سکه نیز ۱۲ هزار و ۴۳۵ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۵۴۴۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۱ میلیون و ۹۲۲ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

او همچین بیان کرد: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه بود به نحوی که  می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه با هم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

برچسب ها: مرکز مبادله ، سکه طلا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.