سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی علوم پزشکی شیراز برای ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی (ع) در کربلای معلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از حضور پزشکان سیار در پیاده‌روی اربعین حسینی امسال خبر داد.

سیدوحید حسینی در جمع فعالان و موکب داران اربعین حسینی (ع) استان فارس از آمادگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران حسینی (ع) در کربلای معلی خبر داد و پاسداشت آئین‌های مذهبی را پراهمیت دانست.

او بر تلاش بیش از پیش برای اجرای باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) و تشویق مردم برای حضور پررنگ در این آیین مذهبی تاکید کرد و افزود: یکی از نتایج موثر و ارزشمند حضور پرشور مردم ایران اسلامی در مراسم اربعین حسینی (ع)، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تجمیع عظیم شیعیان در اقوام مختلف است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین ارتباطات موثر فعالان و موکب‌داران اربعین حسینی (ع) با زائران غیر ایرانی را از جمله ابعاد فرهنگی این رویداد برشمرد و افزود: همدلی، همراهی، مهربانی و ارتباطات موثر، موجب اتحاد و یگانگی می‌شود.

حسینی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز همانند سال‌های گذشته، وظیفه خود را در ارائه خدمات با کیفیت به زائران حسینی (ع) می‌داند، افزود: با تمهیدات انجام شده، امسال پزشک سیار با تجهیزات و دارو‌های موردنیاز به صورت پیاده در جمع زائران حضور می‌یابد و در صورت نیاز خدمات اورژانسی ارائه می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.