سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۴۸ درصدی جذب جوانان در هلال‌ احمر زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: جذب اعضای داوطلب جوان هلال‌ احمر این استان در سه ماه نخست امسال با ۲۶۵۴ نفر به رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل رسید.

حکمت‌الله هاشمی اظهار کرد: گسترش فرهنگ داوطلبی در دنیا و حضور همه‌جانبه داوطلبان عضو جوان که بدون منت و چشمداشت مادی با هلال احمر همکاری می‌کنند، تاثیر قابل توجهی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد. اکنون بیش از ۲۹ هزار عضو جوان در سامانه جمعیت هلال‌ احمر استان ثبت شده است که این تعداد به‌صورت افتخاری با توجه به توان و تخصص خود با این مجموعه همکاری و تعامل دارند.

او بیان کرد: جذب اعضای داوطلب جوان هلال‌ احمر این استان در سه ماه گذشته به ۲۶۵۴ نفر رسید که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۱۷۹۵ نفر بود.

هاشمی گفت: ارائه خدمات به بیش از ۴۹ هزار نفر در بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، میزبانی اردوی کشوری دوستی با محوریت انتقال مهارت کار با دانش‌آموزان با حضور ۴۰۰ مربی در اردوگاه مهر انزلی، اجرای دوازدهمین مرحله استانی المپیاد آماده با حضور ۱۴ تیم، اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و مناسبتی از قبیل افتتاح نهالستان همیاران هلال‌ احمر از برنامه‌های شاخص با همکاری اعضای جوانان محقق شده است.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های مشاوره قبل از ازدواج و خودآگاهی برای اعضای طرح یاس (یاران آسیب‌ستیز)،‌ آغاز طرح ماهر (مهارت‌آموزی هلال‌ احمر) در استان، اجرای اردوی جهادی با هدف رنگ‌آمیزی و تعمیرات تجهیزات مدرسه روستای شیخ جابر و اجرای مانورهای تیم سحر در سطح شعب از برنامه‌های شاخص اجراشده توسط حوزه امور جوانان هلال احمر استان زنجان در سه ماه نخست امسال بوده است.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: همه هم استانی‌های کمتر از ۳۵ سال و علاقه‌مند به فعالیت‌های داوطلبانه در هلال‌ احمر می‌توانند عضو افتخاری این مجموعه باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.