سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای وام به بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ بازنشسته کشوری در خراسان جنوبی 

به همت دولت سیزدهم پارسال در اقدامی بی‌سابقه به ۴ هزار و ۳۲۸ بازنشسته کشوری در خراسان جنوبی تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد پرداخت شده است.

باقری نژاد مدیر صندوق بیمه بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: امسال با بیمه ملت قرارداد بیمه تکمیلی بستیم و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به سایت این بیمه، نرم‌افزار ملت یار را دانلود و تمام کار‌های انعقاد قرارداد را انجام داده و تعهدات بیمه را مشاهده کنند.

او افزود: در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در برنامه هفتم پیشرفت دولت باید حقوق بازنشسته را به ۹۰ درصد حقوق شاغل هم تراز آن برساند که آئین نامه آن در مراحل پایانی است، اما ابلاغ و تهیه آن به سازمان برنامه و بودجه بر می‌گردد.

باقری نژاد بیان کرد: در مورد طرح‌های رفاهی نیز امسال قراردادی با شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی بستیم و بازنشستگان کشوری امسال می‌توانند با پرداخت ۲۰ درصد از هزینه اسکان در هتل‌ها پذیرش شوند و ۲۰ درصد دیگر نیز طی اقساط ۶ ماهه از حقوقشان کم می‌شود و ۶۰ درصد تخفیف دارند.

مدیر صندوق بیمه بازنشستگی کشوری خراسان جنوبی ادامه داد: پارسال در اقدام بی‌سابقه‌ای که حاصل توجه ویژه دولت شهید رئیسی بود به ۴ هزار و ۳۲۸ بازنشسته وام ۳۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد پرداخت شد که در طی ۱۸ سال تأسیس صندوق در استان بی سابقه بود. 

او عنوان کرد: در مورد بحث وام ازدواج فرزندان بازنشستگان نیز از سال ۹۸ تا ابتدای ۱۴۰۲ به ۲۰ نفر این تسهیلات پرداخت شد که با نگاه ویژه دولت به ۸۹۸ فرزند بازنشسته وام ۳۵ میلیون تومانی تعلق گرفت. 

باقری نژاد تصریح کرد: امسال نیز برگزاری ششمین جشنواره ورزشی بازنشستگان را داریم که نیازمند حضور بیشتر بازنشستگان در این جشنواره هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.