سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در زنجان:

با گفتگوهای میدانی به دنبال جذب آرا هستیم

حمید ارجمندفر با بیان اینکه رویکرد ما گفتگوهای میدانی و چهره به چهره است، گفت: ستادهای آقای جلیلی در این استان کاملا مردمی اداره می‌شود و پولی برای راه انداختن جنگ بنرها در فضای شهری نداریم.

حمید ارجمندفر روز دوشنبه در نشست خبری، گفت: شور و هیجان انتخابات در جامعه هست و سلیقه ها و فکرهای مختلف به دنبال خواسته های خودشان هستند و در این راستا نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم در دور دوم انتخابات نتیجه ای رقم بخورد که به نفع کشور و ملت و حتی امت اسلامی باشد.

ارجمندفر ضمن دعوت از همه شهروندان برای مشارکت در انتخابات، گفت: ما در برپایی این نظام مدیون خون شهدا هستیم و در یک راه ناتمام قرار داریم و آن رساندن کشور به عزت و جایگاه مطلوب در جهان است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان زنجان از نشست هم اندیشی و اجماع نیروهای انقلاب و اعضای ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف و سعید جلیلی در این استان خبر داد و گفت: ما از نقطه صفر اجماع و وحدت دوباره آغاز کرده ایم و تلاش خواهیم کرد بیش از پیش شعارها، برنامه ها و گفتمان آقای جلیلی را در جامعه تبیین و تشریح کنیم.

وی ادامه داد: جبهه انقلاب در درون خود هیچ مشکلی با هم ندارند، فعالان ستاد آقای قالیباف در استان اعلام همراهی کرده اند و تلاش همه ما به صحنه کشاندن مردم در پای صندوق های رأی است.

ارجمندفر با بیان اینکه مشارکت و رأی مردم در انتخابات تعیین کننده است، گفت: امیدواریم در دور دوم حضور حداکثری را در پای صندوق های رأی داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.